۱۳۹۴ آبان ۲۷, چهارشنبه

اگر کسی « نفوذ » را انکار کند، « قرآن » را انکار کرده است




                      حمید رسایی

حمید رسایی٬ نماینده مجلس مطرح کرد: 

انتقاد از تنزل سطح نفوذ از سوی مقام‌های رسمی



حمید رسایی٬ نماینده مجلس می‌گوید اگر کسی «نفوذ» را انکار کند٬ «قرآن را انکار» کرده و اینکه حسن روحانی «آب خوردن» را نیز به تحریم‌ها متصل می‌کند «یعنی نفوذ صورت گرفته است.»


آقای رسایی تلاش «دشمن» برای نفوذ به کشور از طریق جریان رسانه‌ای را «بعید» ندانسته و افزوده این واژه به تازگی وارد ادبیات نشده و در تاریخ هم وجود داشته است.

وی ادامه تحصیل برخی فرزندان مسئولان در خارج از کشور و «در لباس انقلاب علیه انقلاب صحبت کردن و یا با سابقه انقلابی علیه انقلاب سخن گفتن» را از مصادیق نفوذ اعلام کرده است.

این نماینده مجلس در ادامه از اینکه برخی مقام‌های کشور و رسانه‌ها «سطح نفوذ را تنزل می‌دهد» انتقاد کرده و آن را «بسیار خطرناک و بد» عنوان کرده است.

وی پروژه نفوذ را دارای سه مرحله «آشکار، نیمه‌پنهان و پنهان» دانسته که «در دوره آشکار٬ دشمن به دنبال تغییر معادلات قدرت در داخل با حمایت جریانات سیاسی است. اینکه رئیس جمهور آب خوردن را نیز به تحریم‌ها متصل می‌کند این موضوع یعنی اینکه نفوذ صورت گرفته است.» استفاده می‌کنند.
بدنبال اظهارات علی خامنه‌ای مبنی بر تلاش ایالات متحده برای نفوذ به ایران پس از امضای توافق‌نامه هسته‌ای جمهوری اسلامی با غرب٬ هواداران و نزدیکان وی از این موضوع برای تسویه حساب با مخالفان و دولت روحانی 

دیگربان


                 آقای رسایی یکی از حامیان سرسخت این دولت پاک بود


                                      حمید رسایی کیست ؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر