۱۳۹۴ آبان ۲۸, پنجشنبه

داعش همچون یک موهبت الهی ، بر جمهوری اسلامی نازل شد.



                                  ناصر مستشار


هیچگاه در طول تاریخ ،رهبرخردمند یک کشور مانند خمینی جنگ را ستایش نکرده است.
در حافظه تاریخی همه ایرانیان هرگونه تجاوزبه خاک میهن همواره یک پدیده منحوس بوده است و لذا اتحاد علیه متجاوز به یک امر ملی ومیهنی تبدیل شده است.

اما حکومت های غیر مردمی در طول تاریخ از احساسات ملی و میهنی مردم همواره سوءاستفاده کرده اند تا رژیم های خود را تحکیم بخشند و آزادی خواهان را سرکوب نمایند!

این روزها نیزکنار گذاشتن اختلافات وحفظ وحدت ملی در برابر حمله احتمالی نیروهای داعش مانند دوره تجاوز نیروهای عراقی به یک تکلیف میهنی تبدیل شده است.

همگان بخوبی می دانند که نوری مالکی دست نشانده جمهوری اسلامی در عراق وبشاراسد متحد جیره خوار حاکمان اسلامی ایران با تفرقه آفرینی بین شیعه وسنی ،عامل پیدایش داعش بوده اند.
درسایه تحریکات شبانه و روزی خمینی مبنی بر گسترش قلمرو ولایت تحت امر خویش که مناطق شیعه نشین عراق را نیز شا مل می شد ،بالاخره صدام را درسایه تشویق های امریکا ـ تحریک نمود که به ایران حمله کند!

حمله نظامی عراق به ایران ،همه مردم ایران را درسایه میهن پرستی اکثر ایرانیان با رژیم اسلامی متحد نمود و در نهایت به تحکیم نظام تبدیل گردید. درطول هشت سال جنگ ایران وعراق همه جنبش های آزادی خواهی مردم به جرم خیانت به میهن سرکوب واز میان برداشته شدند.

اینک نیزدرسایه پیدایش هیولای انسان خوار داعش که یک موهبت الهی دیگر برای ادامه حیات جمهوری می باشد و برابر نوشته های آن جریان ارتجاعی در نگاه اول، اولویت جهاد در مناطق نبرد، حذف شیعیان، ایرانی‌ها،کردها ،ایزدی ها و اقلیت های مذهبی از هردسته و قومی و هر آنچه که داعش آنرا امتداد صفوی می‌نامد آغاز شده است. در نقشه‌ای که داعش از اتوپیای خلافت اسلامی ترسیم کرده است بخش‌های بزرگی از خاورمیانه، از عراق، سوریه، کویت، لبنان، فلسطین، ایران و ترکیه جزو سرزمین‌های تحت خلافت او خواهند بود.

خمینی با طولانی کردن جنگ بیهوده ایران و عراق توانست تا پایه های نظامی وامنیتی اهرم های حکومت اسلامی را تحکیم بخشد و بدین خاطر از آن بعنوان یک موهبت الهی یاد کرد اما برای بازماند گان آن جنگ شوم تنها غمی بی پایان باقی مانده است.

خمینی در ادامه شکرگزاری هایش برای حفظ نظام اعلام کرد!

اگر سپاه نبود کشور هم نبود امام خمینی‎
اما اینروزها سپاه پاسداران به بلای جان و مال مردم تبدیل شده است و از هر سوراخی سر در می آورد!

پس از پایان خفت بار جنگ هشت ساله ایران و عراق که پذیرش آن برای خمینی همچون بالا کشیدن جام زهر بود.اما بعداز مرگ خمینی برای وارثان اوـ دعوت از صدام حسین تکریتی ،بعثی و امریکا ئی به ایران انجامید!

تفاوت دیدار مرندی با صدام و ظریف و اوباما در چیست؟ توضیحات دکتر مرندی پارسینه
"اما سیاست امری فراتر از احساساتی عمل کردن است. بد نیست مروری داشته باشیم از دیدار دکتر علیرضا مرندی وزیر بهداشت دولت ششم که در کمتر از گذشت یکه دهه از پایان جنگ تحمیلی عازم بغداد شد تا پیام دعوت رسمی رییس جمهور وقت را به دست صدام حسین برساند."

پر روئی تا به این اندازه در کجا یافت می شود ؟ 
کوثری: فرانسه تامین امنیت اش را به مستشاران نظامی ایران بسپارد.
همه بخوبی می دانند که حکومت اسلامی در 36 ساله گذشته خود عامل رشد و پرورش تروریسم اسلامی در جهان بوده هست. بمب گذاری های مختلف جمهوری اسلامی در پایگاه های امریکائی در عربستان و لبنان و سفارت اسرائیل در آرژانتین و ترور نیروهای سیاسی اپوزیسیون خارج کشور خود نمونه های بارزی از این دست هستند.جمهوری اسلامی با دخالت های مستمر در عراق و سوریه و حمایت از دست نشاندگان خود مانند نوری مالکی و بشار اسد آن ممالک را به بهترین موقعیت برای رشد تروریست های اسلامی فراهم کرده است و اینک برای تامین کشور فرانسه خود را داوطلب کرده است!زهی خیال باطل ..
خمینی پس از قدرت گیری در سال در1979 ایران ،شعار زیر را اعلام کرد!

نهضت های اسلامی در سراسر جهان آغاز شده است و هیچ نیروئی نمی تواند مانع خیزش اسلامی مسلمانان دنیا شود! دقیقا پس از این فراخوان ،جهان با پدیده تروریست اسلامی رو برو شده است و هیچ امیدی برای پایان آن نمیتوان به تصویر کشید.طرح شوم زیگبینو برژیسنسکی لهستانی و یهودی الاصل مشاور جیمی کارتر ـ مبتکر راه اندازی نهضت های اسلامی بعنوان کمربند سبز پیرامون اتحاد شوروی در سرتاسر دنیا ،علیه کمونیست جهانی ارائه شده بود و همزمان با آن تئوری خبیثانه ،خمینی نیز در ایران به تشکیل حکومت اسلامی دست یافته بود و اینک 36 سال هست که جهان آرامش خود را از بلای جنبش های ارتجاعی ـ اسلامی دیگر آرامش ندارد.

اصل صریح صدور انقلاب اسلامی به رهبری خمینی به سرتاسر جهان در مقدمه قانون اساسی جمهوری اسلامی بعنوان یک تکلیف الهی گنجانده شده است وبنابر اصول مذهب شیعه به قانون تبدیل شده است که از آغاز شکل گیری حکومت اسلامی در ایران بطور مستمر با ثروت های ملی مردم ایران تا کنون پیگیری شده است.

وقتی در آغاز سال 1358 بحث صدور انقلاب اسلامی به سراسر گیتی در جمهوری اسلامی باب شد ، دکتر کریم سنجابی بعنوان وزیر امور خارجه دولت موقت و رهبر فقید جبهه ملی ایران ـ با آن طرح خطر آفرین به مخالفت برخاست و علیه آن یک مقاله کاملا مشروحی در روزنامه بامداد به تحریر در آورد و تئوری صدور انقلاب اسلامی ایران را با صدور انقلاب سوسیالیستی اکتبر را که تروتسکی خواستار آن بود ،مقایسه کرد!

کشوری در تاریخ جهان مانند ایران با آری اکثریت مردم و روشنفکران این چنین از بین نرفته است! 36 سال پیش با آرای اکثریت مردم ایران انقلاب ارتجاعی و اسلامی به وقوع پیوست.سپس با اکثریت آراء ـ جمهوری اسلامی رسمیت یافت ودر تمام مقاطع تاریخ تاکنون مردم با شرکت خود در انتخابات گوناگون و جنگ و عرصه های دیگر که حکومت اسلامی همواره زمینه ساز آن بوده است ،در از بین رفتن کشور ایران تا به امروز به ارتجاعیون یاری رسانده اند و این پروسه همچنان ادامه دارد!




                    جنگ یک رحمت است ، جنگ جنگ تا رفع فتنه در عالم، 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر