۱۳۹۴ آبان ۱۹, سه‌شنبه

یا نوکری با آمریکا یا جنگ با آمریکا ، متاسفانه نگاه ها سفید یا سیاه است


                           بهزاد نبوی


بهزاد نبوی از فعالان سیاسی قبل و بعد از انقلاب اسلامی ایران به دعوت جمعی از اساتید پیشکسوت و فارغ‌التحصیلان دانشگاه علامه طباطبایی از جمله عبدالرحیم نیکخواه در نشستی صمیمی و دوستانه حضور یافت.
در این دیدار بهزاد نبوی، عضو ارشد سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی با ارائه تعریف خویش از اصلاحات، از آن به عنوان «حرکت به سوی تغییرات مثبت» یاد کرد که مصالح و منافع ملی و
مردمی در آن مستتر بوده و در این حرکت، هر گام در راستای مصالح کشور برداشته می‌شود.
وی همچنین به «نقد مستمر» به عنوان مولفه اصلی اصلاحات اشاره کرد و آن را جزء لاینفک جریان مذکور برشمرد. چریک پیر عرصه سیاست و مدیریت ایران، طیف های سیاسی کشور را به اصلاح طلب و اصولگرا تفکیک نمود و هر طیف را مشمول افراد تندرو و معتدل دانست.
وی با اشاره به اینکه تندروی در هر طیفی آسیب‌رسان و مخرب خواهد بود، خاطر نشان کرد در هر کدام از جریان‌ها «آدم‌های» خوب و متعهدی داریم که الزاما «افکار و عملکرد» خوبی ندارند.

به گزارش بهار نیوز، بهزاد نبوی در خصوص رابطه با آمریکا، قائل بودن به جریان و روند را ضروری دانست و افزود: متاسفانه در بحث رابطه با آمریکا به طور مطلق سیاه و سفید اندیشیده می‌شود؛ یا نوکری آمریکا و یا جنگ با آن. در حالیکه رویکرد‌های بسیاری غیر از این دو متصور است که می‌تواند رابطه‌ای هوشمندانه را تنظیم نماید و متضمن حفظ منافع و مصالح ملی باشد.

degarbavaran.net

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر