راه برون رفت از بن بست اپوزیسیون
تکثر سیاسی و گذار دموکراتیک؛ نقدی بر یک رویکرد
مشکل اپوزیسیون ایران اختلافات سیاسی نیست؛ نبود سازوکارهای دموکراتیک برای مدیریت اختلافات است
نقد من به سخنان جناب فریدون احمدی
از اینجا آغاز میشود که ایشان بخشی از واقعیت را به درستی تشخیص میدهد
اما در ارائه راهحل، ناخواسته به سمت بازتولید همان مشکلی میرود که خود
از آن انتقاد میکند.>>>>>>







