۱۳۹۴ آبان ۱۵, جمعه

می خواهند نفوذ را مانند فتنه ابزار ایجاد خفقان کنند



                          علی مطهری


در پی بازداشت ۵ روزنامه نگار در روزهای گذشته و تکرار استفاده از واژه “نفوذ” در صدا و سیما و سپاه تا روزنامه نگاران کشورمان را به وابستگی به بیگانگان متهم کنند، علی مطهری با اعتراض می گوید: افرادی می‌خواهند کلمه نفوذ را مانند کلمه فتنه وسیله‌ای برای ایجاد خفقان کنند و کسانی را به این بهانه بازداشت وآزادی بیان را محدود کنند و البته مردم به آنها اجازه نخواهند داد.
به گزارش کلمه طی روزهای گذشته سپاه و رسانه های وابسته به انحصارگرایان با تکرار واژه ی “نفوذ” فضای کشور را ملتهب کرده و برای مردم و فعالان خط و نشان کشیده اند.
علی+مطهریحسن روحانی رییس جمهور نیز روز گذشته در واکنش به این هجمه ها و جوسازی ها در جلسه هیات دولت با تاکید بر اینکه تجارب تاریخی نشان داده که ملت ایران هوشیار است و اینگونه اقدامان تاثیر معکوس بر آنان دارد هشدار داده بود که نباید عده ای با کلمه “نفوذ” بازی کنند.
علی مطهری با بیان اینکه خطر نفوذ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی از ابتدای انقلاب وجود داشته و چیز تازه‌ای نیست، در پیامی در کانال تلگرامی خود نوشت: همان طور که از آغاز انقلاب اجازه نفوذ نداده‌ایم از این پس هم اجازه نخواهیم داد و این نیاز به عمل دارد نه شعار.
وی افزود: افرادی می‌خواهند کلمه نفوذ را مانند کلمه فتنه وسیله‌ای برای ایجاد خفقان کنند و کسانی را به این بهانه بازداشت و آزادی بیان را محدود کنند و البته مردم به آنها اجازه نخواهند داد.
به گفته وی، حیات سیاسی این افراد در گروی ایجاد محدودیتهاست و در فضای آزاد قادر به رقابت با رقبای خود نیستند، لذا صحبت از فتنه پس از برجام و فتنه چهارم به میان می‌آورند، در حالی که همه اینها خیالات شیطانی خود آنهاست و واقعیت ندارد.


در همین حال روز گذشته احمد توکلی نیز در پیامی در شبکه های اجتماعی با تاکید بر اینکه تهدید نفوذ که مساله امروز و دیروز ما نبوده است، نوشته بود: این سوال ایجاد می شود که تا پیش از طرح نفوذ از سوی رهبری چرا این اقدام صورت نگرفته است؟ بنابراین انتظار می رود این دست اقدامات با درایت و دقت بیشتری صورت گیرد که اصل دغدغه رهبری تحت الشعاع قرار نگیرد




.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر