۱۳۹۵ شهریور ۳, چهارشنبه

عده ای از عناصر فتنه در مناصب اجرایی هستند ، مجلس با آنها انقابی رفتار کند





احمد جنتی ، مرد همیشه در صحنه

کلمه- گروه خبر: پس از آنکه احمد جنتی از تریبون نماز جمعه خواستار حصر و محدودیت ارتباطات میرحسین موسوی و مهدی کروبی شد، این بار از نمایندگان مجلس خواسته است کسانی که به گفته او ” فعال فتنه” هستند شناسایی و با آنها برخورد کنند.
به گزارش کلمه، احمد جنتی شش سال پیش با استفاده از تریبون نماز جمعه از قوه قضاییه خواسته بود که برای میرحسین موسوی و مهدی کروبی محدودیت ایجاد کرده و آنها را در خانه‌های خود محصور کند خواسته‌ای که همان روز اجرایی شد. این بار اما او نمایندگان مجلس را خطاب قرار داده و خواستار برکناری برخی از مدیران دولتی شده است.
وی در سخنانی اظهار داشته است که عده‌ای از عناصر فعال فتنه که عزم خود را برای براندازی نظام جزم کرده بودند، در مناصب مختلف قرار گرفتند و باید مجلس با روحیه انقلابی آنها را شناسایی و با آنها برخورد کند.
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: قانون اساسی قدرت زیادی به نمایندگان داده است تا بتوانند از طریق نطق میان دستور، تذکر، سؤال، تحقیق و تفحص و استیضاح بر قوه مجریه نظارت کنند.
رئیس مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی را به توجه بیشتر به رهنمودهای رهبری دعوت کرد و با اشاره به تأکید «معظم له» بر «انقلابی بودن» و روشنگری درباره «فتنه‌گران» تصریح کرد: متأسفانه عده‌ای از عناصر فعال فتنه که عزم خود را برای براندازی نظام جزم کرده بودند، در مناصب مختلف قرار گرفتند و باید مجلس با روحیه انقلابی آنها را شناسایی و با آنها برخورد کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر