۱۳۹۵ مرداد ۲۲, جمعه

دو لتمردان " دروغگو " غیر انقلابی " و " لیبرال " هستند.



دور تازه حملات سپاه

کلمه – گروه خبر: همزمان با تلاش اقتدارگرایان برای یک دوره‌ای کردن ریاست جمهوری روحانی، مرحله تازه‌ای از حمله سرداران سپاه علیه دولت روحانی آغاز شده است و آنها به بهانه مبارزه با آمریکا و مخالفت با برجام، دولتمردان را “غیرانقلابی”، “دروغگو” و “لیبرال” می‌خوانند که با توسعه انقلاب اسلامی مخالفند و می‌خواهند دنباله‌رو غربی‌ها باشند.
به گزارش کلمه، سردار جعفری که از زمان ریاست جمهوری سیدمحمد خاتمی همواره از منتقدان جدی سیاست‌های اصلاح‌طلبانه بوده است، طی سه سال گذشته نیز به مخالفان حسن روحانی پیوسته و نه تنها از سیاست‌های داخلی رییس جمهوری راضی نیست، بلکه سیاست خارجی و برجام را نیز که با مدیریت مستقیم رهبری انجام شده را هم “نفوذ دشمن” می‌داند و از دست‌دادن و خندیدن دیپلمات‌ها ناخشنود است.
در همین حال سردار فدوی، فرمانده نیروی دریایی سپاه با این ادعا که برخی از مسئولان اعتقادی به انقلاب اسلامی ندارند، آنها را به دروغ‌‌گویی متهم کرد.
سردار سرلشکر محمدعلی جعفری که همچون رهبری نمی‌تواند اعتراضات بعد از انتخابات سال ۸۸ را فراموش کند، به ابعاد تازه‌ای از فرامین رهبری برای کنترل این اعتراضات اشاره کرده و می گوید: در سال ۸۸ که دشمن می‌خواست ناامنی در کشور را گسترش دهد و ما از این توطئه جلوگیری کردیم، رهبر معظم انقلاب بر پایدار کردن امنیت در کشور تأکید کردند و فرمودند، باید کاری کنیم که این حرکت‌های سینوسی در بحث امنیت از بین برود.
این سردار سپاه در بخشی دیگر از سخنان خود بدون اینکه نامی از کسی ببرد به برخی نگاه‌های انحرافی در داخل نظام اشاره کرد که به نظر وی، دل رهبری را خون کرده است و گفت: این نگاه‌های غیرانقلابی، نگاه لیبرال دموکراسی، نگاه به غرب، الگوگیری از غرب برای ساختن کشور، نگاهی که توقف انقلاب را اعلام کرد و نگاهی که با توسعه و استمرار انقلاب مخالف است، از سال ۸۸ و زمانی که رهبری چفیه‌ بسیجی را روی دوششان انداختند، شروع شده است.
فرمانده کل سپاه افزود: از آن زمان، این تفکر خطرناک شروع شده است که انقلاب باید متوقف شود و هماهنگ با نظام بین‌الملل و جهانی‌سازی باشیم و هرچند این افراد با این دیدگاه در اقلیت هستند اما با شعارهای پوچ و نفاق‌برانگیز خود را طوری وجهه‌دار نشان می‌دهند و واژه‌های مردم‌فریب را به‌کار می‌برند تا اینکه مسیر انقلاب را تغییر دهند.
وی تصریح کرد: خوشبختانه اکثریت مردم و حدود ۹۰ درصد طرفدار انقلاب و مسیر تعیین‌شده توسط رهبری هستند.
به گفته سرلشکر جعفری، رهبری در یک سال اخیر نسبت به نفوذ دشمن در انقلاب هشدار داده چون این خطر وجود دارد و این بعد از برجام و فضای دست‌دادن و خندیدن جدی شده است.
ادعای فرمانده نیروی دریایی سپاه: از تریبون‌ها به مردم صراحتا دروغ می‌گویند
در همین حال، فرمانده نیروی دریایی سپاه نیز گفت: نمی‌توان با مبانی غربی و با تکیه بر غرب مشکلات جمهوری اسلامی را حل کرد، راه‌حل مشکلات کشور بر اساس راهکارهای مبنایی انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به اختلافات ایران و امریکا و با بیان اینکه از اولین روز سال ۱۳۶۱ تا به امروز صدها مورد درگیری بین ما و آمریکایی‌ها در این منطقه وجود داشته است، گفت: به حول قوه الهی در تمام مواردی که بین ایران و آمریکایی‌ها بوده است، عزت و افتخار مربوط به جبهه حق بوده و ذلت مربوط به جبهه باطل یعنی شیطان بزرگ بوده است.
فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه به لحاظ فیزیکی هیچ‌گاه توان و بودجه نظامی و دفاعی ایران و امریکا قابل قیاس نبوده است، بیان داشت: باید دید چرا با وجود چنین تفاوت‌هایی همواره در تقابل‌های ایران و آمریکا، این آمریکایی‌ها هستند که ذلیل و منفعل هستند؛ این یک فرمول مشخص دارد که ما بر اساس این فرمول ۳۷ سال است در این نبرد پیروز و سربلند بوده‌ایم.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: از سال ۶۵ تا به امروز هیچ کشوری جز آمریکا در دریا در مقابل ایران نبوده است و سال‌ها است آمریکایی‌ها به نتیجه قطعی رسیده‌اند که در برابر انقلاب اسلامی نمی‌توانند اقدام کننده و تهاجم کننده باشند؛ چرا که سال‌هاست قدرت انقلاب اسلامی به یک قدرت بازدارندگی تبدیل شده که از سوی دشمنان نیز مورد پذیرش جدی قرار گرفته است.
سردار فدوی با اشاره به قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی تأکید کرد: آمریکایی‌ها نه تنها به قدرت بازدارندگی انقلاب اسلامی پی برده‌اند بلکه به آن اذعان دارند و مقامات آمریکایی در صحبت‌های خود آن را به زبان آورده‌اند، در طی ۳۷ سال حتی جرأت نکردند نگاه چپ به جمهوری اسلامی داشته باشند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه با وجود اعتراف دشمنان و مشاهده توان و قدرت جمهوری اسلامی برخی در داخل هنوز این قدرت را باور ندارند، تأکید کرد: متأسفانه برخی در داخل نه تنها این قدرت را باور ندارند بلکه این موضوع را اعلام کرده و به زبان می‌آوردند که شاید این بزرگ‌ترین ظلم به مردم، نظام و کشور است.
سردار فدوی گفت: عده‌ای در کشور ۳۷ سال است هنوز قدرت نصرت الهی را باور ندارند و معتقد به قدرت شیطان هستند؛ این‌ها هنوز هم می‌گویند برای حل مسائل و مشکلات، با شیطان تعامل کنید. این‌ها به قوت انقلاب اسلامی و آسیب‌پذیری دشمنان این انقلاب توجه ندارند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه در ادامه بیان داشت: کسی که بر اساس انقلاب اسلامی در جایگاه‌های نظام قرار گرفته است باید به مبانی انقلاب اسلامی باور داشته باشد و اولین تعهد هر فرد در جایگاه‌های جمهوری اسلامی این است که بر مبنای مبانی انقلاب اسلامی در مسئولیت خود اقدام کند.
سردار فدوی با اشاره به اینکه برخی مشکلات اقتصادی را به ارتباط متقابل با غرب گره می‌زند، تصریح کرد: قطعاً سرمایه‌های خارجی باعث از بین رفتن سرمایه‌های داخلی شده و همچنین اجازه دخالت غرب در حکومت را می‌دهد، بنابر این تریبون‌هایی که حرفی غیر از حق و حرف درست و به صراحت دروغ بگویند، خیانت بزرگی در حق مردم انقلابی کرده‌اند.
وی ادامه داد: خوی استکباری آمریکا اجازه نمی‌دهد که از کسی تمکین کند، پس اگر در برابر کشوری زانو زد و تمکین کرد نشان می‌دهد که این کشور را فراتر از توان خود می‌داند؛ چرا که هرکسی که اصولش بر مبنای قدرت و زور است بیشتر از همه عالم، قدرت را می‌فهمد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه آمریکا را تمکین کننده در برابر انقلاب اسلامی دانست و گفت: آمریکایی‌ها که روز را به خوبی می‌فهمند، اعتقاد دارند که توان انقلاب اسلامی از آمریکا بیشتر است و ما این اتفاق را هر روز در دریا می‌بینیم.
سردار فدوی با شاره به اینکه هیچ کشور توان توقیف کشتی‌های آمریکایی را ندارد، گفت: یک دادگاه محلی در بندرلنگه در پی مناقشه یک شرکت ایرانی و آمریکایی، حکم توقیف کشتی طرف خارجی را داد؛ این شرکت ۶۹۵ کشتی با مالکیت از کشورهای مختلف دارد اما اولین کشتی که به منطقه آمد با پرچم آمریکا بود و از سوی نیروهای ایرانی با وجود همراهی ناوشکن آمریکایی‌ها توقیف و به بندرعباس آورده شد.
وی تصریح کرد: برخی مبانی اسلام و شیعه را قبول ندارند و به اساسی‌ترین مبانی انقلاب اسلامی نیز باور ندارند؛ برخی هنوز هستند که نقطه عطف شیعه و انقلاب اسلامی که ولات فقیه است را نمی‌فهمند و باید از این موضوع مواظبت کرد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه راه‌حل مشکلات کشور را بر پایه مبانی انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: نمی‌توان با مبانی غربی و با تکیه بر غرب مشکلات جمهوری اسلامی را حل کرد، راه‌حل مشکلات کشور بر اساس راهکارهای انقلاب اسلامی است.
سردار فدوی با اشاره به توانمندی داخلی و وجود شرایط لازم مالی و اقتصادی برای گره‌گشایی از مشکلات مردم گفت: با وجود همه دارایی‌های مردم کشور برخی هنوز چشمشان به دست خارجی‌هاست و می‌خواهند با سرمایه آن‌ها مشکلات را حل کنند تا آن‌ها هم متقابلاً در حکومت ما دخالت کنند.
وی در پایان بیان داشت: افرادی در این کشور از تریبون‌ها به مردم صراحتا دروغ می‌گویند و صحبت‌هایی را به زبان می‌آوردند که نشان از عدم فهم و باورشان به مبانی انقلاب اسلامی است؛ کسانی که اساس و مبنا، زبان و عملشان بر اساس انقلاب اسلامی است باید در رأس امور قرار گیرند چرا که دائماً در معرض انتخاب هستیم و باید بین انقلاب اسلامی و غرب یکی را انتخاب کنیم.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر