۱۳۹۵ مرداد ۲۳, شنبه

پرسشی از دوستان سکولار دموکرات ، در آستانه برگزاری کنگره سالانه

آیا در ایران، امروز چیزی بنام دیانت وجود دارد که شما 

خواهان جدایی آن ، از سیاست  هستید؟ آیا تلاش شما درراه 

تداوم وتثبیت یک « اندیشه خون آشام به نام دین» نیست ؟؟ 

اکرچنین نیست؟

پس تفاوت شما با این جنابان که مردم را به رویاهای رسولانه حواله می کنند درکجاست ؟
عبدالحمید وحیدی








چهارمین کنگره سکولار دموکرات ها در شهر هامبورگ در تاریخ 10 و 11 سپتامبر


سخنان شنیدنی آقای اسمعیل نوری علا در سومین کنگره سکولار دموکراتها





امروز دیانت در ایران چنین است
باید به آنچه رهبری می گوید عمل کنیم ، می خواهد خوشمان بیاید یا نیاید

خبرگزاری فارس 

احمد خاتمی چهارشنبه شب در چهاردهمین یادواره 175 شهید شهرستان کوهبنان پاسداری از ولایت فقیه را از جمله راه‌های پاسداری از آرمان‌های بلند شهیدان دانست و گفت: همهٔ شهیدان سرافراز ما در وصیتنامه‌های خود بر حمایت و اطاعت از ولایت و رهبری حضرت امام خمینی تأکید کردند و امروز هم شخصیت امام راحل تبلور یافته در مقام رهبری است و همه باید بدانیم، ولایت فقیه یک قانون در متن قانون اساسی است و حرف آخر را در کشور ولی فقیه می‌زند و همه باید مطیع ایشان باشیم.

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: چندین ماه از برجام گذشته ذره‌ای وضعیت مردم تغییر نکرده، قرار بود، تحریم‌ها یک جا لغو شود در حالی که چنین اتفاقی نیفتاد، مقام معظم رهبری فرمودند «مذاکره با آمریکا راه حل نیست»، معنی این است که برخی‌ها آدرس غلط ندهند چرا که امریکا در پی سلطه است.



وی عنوان کرد: اگر کسی پس از این صحبت رهبری دم از مذاکره با آمریکا بزند، ضد ولایت فقیه است و ولایتمداری یعنی باور این واقعیت که همه بدانند پروندهٔ آمریکا منحصرا فقط و فقط در دست مقام معظم رهبری است و کسی دیگر نمی‌تواند دخالت کند و متن قانون اساسی تصمیم ولایت است، یعنی همان طور که مردم ولایتمدار هستند، مسوولان هم عملا باشند که این همراهی را در بسیاری از موارد می‌بینیم.

خاتمی حرمت نگه داشتن مسوولان نظام را از دیگر راه‌های پاسداری از خون شهدا عنوان کرد و ادامه داد: ما یک مجموعه‌ای هستیم که سوار برکشتی می‌باشیم و در رأس آن مقام رهبری است و در ذیل روسای سه قوه محترم و مشروع‌ هستند چرا که امضای مقام رهبری دارند، کسی حق ندارد به عنوان انتقاد حرمت کل نهاد را بشکند در حالی که انتقاد سازنده جایز و لازم است.

وی متذکر شد: سپاه پاسداران خار چشم استکبار و استخوان گلوی دشمنان و استکبار است که سرداری همچون حاج‌قاسم سلیمانی را در درون خود پرورش داده که برخاسته از دیار کریمان است، مقاومت عراق و فتح فلوجه که مانند فتح خرمشهر بود، نتیجه زحمات اوست.



خاتمی گفت: سپاه پاسداران شجره طیبه‌ای است که با انقلاب متولد شد، روزی که شکل گرفت، ساقه‌ای نازک بود که امروز در عرصه‌های مختلف مایه افتخار است و نیروهای نظامی و انتظامی سرمایه کشور هستند.



امام جمعه موقت تهران بیان داشت: امروز ولایت فقیه قطره‌ای از دریای ولایت امیرالمومنان است، حال که چنین نعمتی داریم، باید به آن چه مقام معظم رهبری می‌گوید تن بدهیم چه خوشایند ما باشد و چه نباشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر