۱۳۹۵ مرداد ۲۷, چهارشنبه

از ممنوع التصویری محمد خاتمی تا وسعت تصویر نگاری از مریم رجوی


بعد از ممنوع التصویر شدن، ممنوع الخبر شدن، ممنوع المصاحبه شدن، ممنوع الکاندیدا شدن، ممنوع الخروج شدن، ممنوع العروسی شدن و ممنوع الچندتا چیز دیگه شدن آقای خاتمی چندی پیش ایشان در تکمیل کلکسیون ممنوعیتهای خود هنگامی که قصد داشت برای تماشای تئاتری به تالار وحدت برود متوجه شد که ممنوع التئاتر هم شده است و از حضور ایشان در سالن تئاتر جلوگیری به عمل آمد. آگاهان امر چندین احتمال را برای افزایش دایره ی ممنوعیتهای ایشان مطرح نموده اند که ما در این نوشته برخی از این گمانه زنی ها را بررسی مینمائیم:
گمانه زنی اول:
از آنجا که مدتهاست آقای محمد خاتمی به اعمالی نظیر مصاحبه، خبرسازی، شرکت در مراسم مختلف، مراجعه به فرودگاه برای خروج از کشور، ثبت نام در انتخابات و... و...و... اقدام ننموده اند که نهادهای امنیتی بتوانند با توجه به ممنوعیتهای وضع شده علیه ایشان با اقتدار جلوی ایشان را گرفته و از تحرکات ایشان ممانعت به عمل بیاورند و البته در پاره ای موارد نیز مشارالیه با توسل به شبکه های اجتماعی ممنوعیتهای وضع شده علیه خود را دور زده اند و امکان برخورد مقتدرانه را از نیروهای امنیتی گرفته اند، نهادهای امنیتی برای حفظ روحیه و خروج از وضعیت رکود قدرتنمایی، تصمیم گرفتند با طراحی ممنوعیتهای سورپرایزی و غافلگیرانه، ایشان را وادار به تمکین کرده و اقتدار خود را توی چشم ایشان فرو نمایند.

گفتنی ست این تکنیک اثبات کارامدی و اقتدار را سالها پیش شخصی که به کار آفتابه داری در مسجد امام اصفهان (مسجد شاه سابق) مشغول بود ابداع نمود که تا به امروز نیز کاربرد دارد و مورد استفاده قرار میگیرد.
گمانه زنی دوم:
تئاتری که آقای خاتمی توسط دادستانی محترم از رفتن به آن منع شدند عنوانش «راپورتهای شبانه دکتر مصدق» بود... عنوان تئاتر خود گویای این است که مساله فراتر از یک اجرای نمایش ساده است... دکتر مصدق در جریان نهضت ملی شدن صنعت نفت با بی توجهی به توصیه های مشفقانه ی آیت الله کاشانی نشان داد که چهره ای فراماسونی ست و به هیچ وجه ولایتمدار نیست و حالا به راستی این شخص معلوم الحال بعد از اینهمه سال تحت پوشش یک تئاتر چه راپورت شبانه ای میخواهد بدهد که آقای خاتمی هم حتما باید حضور داشته باشد؟ خوشبختانه سیستمهای امنیتی ایران با هوشیاری و اشراف کامل اطلاعاتی از حضور آقای خاتمی در سالن نمایش این تئاتر جلوگیری کردند و با این کار از شکل گیری هسته ی اولیه یک جریان نفوذی فراماسونری – فتنه ای جلوگیری نمودند.
گمانه زنی سوم:
گفته میشود اگر قورباغه ای را در آب جوش با دمای صد درجه بیندازید فورا از آن بیرون میپرد و فرار میکند اما اگر آن قورباغه نگونبخت را ابتدا در آب ولرم قرار دهید و به تدریج و درجه به درجه حرارت ان را زیاد کنید یک زمانی میرسد که دمای آب صد درجه شده است و خود قورباغه هم نفهمیده که کی و چطور پخته شده است... برخی آگاهان معتقدند سیاست نهادهای امنیتی برای مقابله با آقای خاتمی به عنوان یکی از سران فتنه به همین شکل است که به آن «حصر خانگی نرم» و یا «حصر خانگی پلکانی» گفته میشود. در این روش نهادهای امنیتی به جای اینکه ایشان را به طور ناگهانی حصر  نمایند به شکل مرحله به مرحله و پلکانی حصر را در موردشان به اجرا گذاشته تا هم خودشان مقاومت نکنند و اذیت نشوند و هم فشار افکار عمومی دردسر ساز نشود... سیر تدریجی حصر خانگی که در مورد ایشان به کار رفته است و احتمالا در آینده نزدیک به کار خواهد رفت به شرح زیر است:
ممنوع التصویر شدن

ممنوع المصاحبه شدن
ممنوع الخبر شدن
ممنوع الخروج شدن
ممنوع العزا و ممنوع العروسی شدن
ممنوع التئاتر شدن
ممنوع السینما شدن
ممنوع الفرحزاد شدن
ممنوع الخرید شدن
ممنوع التلفن و ممنوع المبایل شدن
ممنوع الپیاده روی شدن
ممنوع الخروج شدن از منزل و ان شاء الله حصر خانگی!

ایران وایر
ما دگرباوران ، از آنجائیکه از نظام وحشت داریم، بنابراین  ناگزیریم همانند دیگران  تصویر خانم رجوی را بیندازیم
تا به انن صورت  نظام ما را در صف ضد انقلاب  و وابسته به بیگانگان قرار ندهد 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر