۱۳۹۵ خرداد ۴, سه‌شنبه

تدابیر رهبری درخنثی سازی توطئه دشمن به سطح عملیاتی رسیده است

تهئید سردار جعفری
کلمه – گروه خبر: پس از شکست سناریوهای انقلاب مخملی و رنگی و تهاجم فرهنگی این بار فرمانده سپاه خبر از مبارزه این نهاد نظامی برای مقابله با آنچه که وی نفوذ غربگرا می‌خواند، داد.
سردار جعفری بدون نام بردن از کسی مدعی شد: صاحبان تفکری خاص در داخل کشور، با نیم نگاهی به بیگانگان از ارزش‌های تمدن پوسیده غربی سخن می‌گویند.
پس از برجام تاکنون بارها فرماندهان سپاه با انتقادهای شدید از این توافق بین‌المللی، امضاکنندگان را به پیروی و دنباله‌روی از آمریکا و کشورهای غربی متهم کرده‌اند.
وی با ادعای نمایندگی از سوی مردم، اظهار کرد: این افراد بدانند ملت مؤمن، انقلابی و شهیدپرور ایران اسلامی، این اندیشه‌ها و صاحبان آن را در ساحت سیاسی و فرهنگی کشور تحمل نخواهند کرد و بدانند چنانچه در طی مسیر انحرافی خود اصرار بورزند، به بلای گذشتگانی گرفتار می‌شوند که از خط مستقیم ولایت و امامت زاویه گرفتند و بدنامی و سوء عاقبت، تصویر ماندگار آنان در حافظه تاریخی ملت ایران شد.
سردار جعفری از کسی نام نبرد، اما طی سال‌های گذشته فعالان سیاسی، مدنی، روزنامه‌نگاران، هنرمندان، نویسندگان و… تعداد پرشماری از فرهیختگان و روشنفکران جامعه از سوی این نهاد با حکم‌های طولانی مدت حبس و بازداشت شده‌اند.
جعفری در ادامه با تاکید بر این ادعا که همانند سی و هفت سال گذشته جانانه از انقلاب دفاع خواهیم کرد، گفت: سپاه و بسیج، همراه با سیره و سلوک ارزشی و انقلابی مردم بزرگوار ایران، هرگز اجازه نخواهند داد برخی از جریان‌های نفوذی غرب‌گرا در ارکان نظام، با دسیسه‌های مختلف، جهل نظری خود را بر حیات طیبه‌ی انقلاب مبارک اسلامی تحمیل کرده و آن را آلوده سازند.
سردار جعفری پیش از این نیز بارها بطور مستقیم و غیرمستقیم حسن روحانی و کابینه وی را هدف حملات خود قرار داده بود.
سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری در مراسم دانش آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین(ع) که با حضور آیت الله خامنه‌ای برگزار شد، با بیان اینکه ما امروز در قلب بزرگترین رویداد سرنوشت ساز تاریخ اسلام و ایران به سر می‌بریم گفت: این مقطع حساس از یک سو حاصل مقابله همه جانبه انقلاب اسلامی با نظام استکبار و استبداد بین‌المللی و از سوی دیگر توطئه‌های مستمر و دسیسه‌های پی در پی دشمنان در عرصه‌های سیاسی، اطلاعاتی، فرهنگی و اقتصادی، برای مقابله با نظام اسلامی است تا از الگو شدن این نظام در پی ریزی تمدن عظیم اسلامی جلوگیری شود.
وی با برشماری راهبردهای سپاه در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان اظهار داشت: انتقال تدابیر و ایده‌های رهبری معظم انقلاب اسلامی به سطوح عملیاتی، تولید قدرت برای تعقیب اهداف متعالی انقلاب و پاسداری غیر محافظه کارانه از آن، بازشناسی و بازخوانی صورت و سیرت انقلاب اسلامی برای جلوگیری از استحاله‌ی آن و ساخت حقیقی و استحکام داخلی نظام و نیز مقابله با نفوذ جریان فرهنگی، سیاسی و فکری تمدن غرب و مقابله با زمینه‌سازان نفوذ از مهمترین راهبردهای سپاه در سال‌های اخیر است.
فرمانده کل سپاه دنبال کردن رویکرد جنگ‌سالاری آمریکا از طریق رژیم‌های خبیث و مرتجع منطقه را حاصل موفقیت‌های پی در پی انقلاب اسلامی و بی‌توفیقی نظام سلطه در مهار نفوذ انقلاب اسلامی توصیف و با حمله به کشورهای منطقه ادعا کرد: شهوت قدرت طلبی این رژیم های فاسد، آنان را به فجایع غم انگیزی همچون حمله به مردم مظلوم و بی دفاع یمن، آواره کردن مردم سوریه، بر هم زدن نظام سیاسی و امنیتی در عراق، تسلیح گروه‌های تکفیری، سرکوب مردم بی پناه بحرین و مصائب دیگر کشانده است.
وی افزود: با وجود این شرایط متأسفانه نهادهای بین الملل اسلامی که باید ملجأ و پناهگاه ملت‌های مسلمان باشند، وقیحانه به ابزاری برای حفظ منافع آمریکا و اسرائیل در منطقه تبدیل شده اند.
جعفری با تاکید بر اینکه بیداری و مقاومت اسلامی همچنان ادامه دارد گفت: تلاش‌های مذبوحانه سیاسی در سطح منطقه و صدور بیانیه‌های آمریکایی – اسرائیلی از سوی این نهادهای به اصطلاح اسلامی، بر علیه وحدت امت اسلامی، نمی تواند مانع استمرار حرکت انقلاب و بیداری اسلامی، در منطقه باشد.
وی با تاکید بر اینکه به حول و قوه الهی بزودی مسلمانان بیدار، آرزوها و امیدهای آینده خود را به واقعیت تبدیل خواهند کرد، گفت: بیانیه‌های حقیقی را حزب الله لبنان، انتفاضه‌ی مردم ستمدیده فلسطین، مقاومت مظلومانه‌ی مردم یمن، اتحاد مردم فهیم لبنان و استغاثه مردم بزرگوار بحرین در میدان‌های مبارزه علیه ظلم صادر می‌نمایند.
فرمانده کل سپاه در ادامه تصریح کرد: در حالی که عصر جدیدی در عالم با الهام بخشی انقلاب اسلامی و بیداری بشریت در راستای گسترش باورهای توحیدی و اسلامی در منطقه و جهان آغاز شده است و لجنزار اباحیگری تمدن غرب را در مسیر نابودی حتمی قرار داده، صاحبان تفکری خاص در داخل کشور، با نیم نگاهی به بیگانگان از ارزش‌های تمدن پوسیده غربی در برابر ارزش‌های دینی و فرهنگ اصیل ایرانی سخن می‌گویند.


                                                                 اعترافات سردار جعفری در عملیات کودتای انتخاباتی


        اهداء لوح تقدیر به خاوری اختلاس کننده سه میلیاردی از اموال مردم از سوی سردار جعفری

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر