۱۳۹۵ خرداد ۷, جمعه

جمهوری اسلامی سالی 70 میلیون دلار به « جهاد اسلامی » می دهد

تحلیل روز
جمهوری اسلامی اعلام کرده قصد دارد سالی ۷۰ میلیون دلار بودجه به سازمانِ تروریستیِ فلسطینیِ «جهاد اسلامی» تخصیص دهد. این تصمیم دیروز چهارشنبه حینِ مذاکراتِ مقاماتِ جمهوری اسلامی با هیاتِ نمایندگیِ جهادِ اسلامی اعلام شد.
هیاتِ نمایندگیِ سازمانِ جهادِ اسلامی به رهبریِ رمضان شلح و تعدادی از مقاماتِ بلندپایه‌ی این سازمان اخیرا به تهران رفته و با مقاماتِ جمهوری اسلامی از جمله قاسم سلیمانی ملاقات کرده است.
علاوه بر قرارِ تخصیصِ بودجه‌ی ۷۰ میلیونی، قرار شده گردان‌های «قدس» نیز عملیاتِ خود را در نوارِ غزه از سر گیرند. خالد منصور به عنوانِ فرمانده‌ی این گردان‌های تروریستی منصوب شده است.
پس از این قرار و مدارها، رمضان شلح بیانیه‌ای صادر و از جمهوری اسلامی بابتِ کمک به جهادِ اسلامی قدرانی کرد. در این بیانیه آمده: «هیچ کشورِ عربی به انقلابِ فلسطینی کمک نکرده مگر ایران، که از خانواده‌های شهدا حمایت می‌کند.»
پس از آشوب‌های اخیرِ عراق و سوریه و وارد شدنِ مجددِ نیروهای نظامیِ آمریکا به خاورمیانه، به نظر می‌رسد جمهوری اسلامی به دنبالِ گشایشِ جبهه‌ی جدیدی بر ضدِ اسرائیل باشد تا بدین‌وسیله تمرکزِ بین‌المللی را از روی عراق و سوریه بردارد.






ما با اسلام مشکل داریم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر