۱۳۹۵ اردیبهشت ۳۱, جمعه

چه کسانی مجعول الهویه هستند ، حداد عادل یا اولاد قباد ( فرزند شهید )


جعفر شجونی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌و‌گو با انتخاب گفته است: “اینکه آقای حدادعادل بیافتد و چهار تا دوشیزه مجهول الهویه رای بیاورند، خوب نیست و اینها موجودات خطرناکی خواهند بود.” شجونی در این مصاحبه حداد عادل را فردی باهویت و زنان راه یافته به مجلس را با لحنی تحقیرآمیز مجهول الهویه خوانده بود. اگر مراد ایشان از هویت پول و ترقی مناصب حکومتی بواسطه خویشاوندی با اصحاب قدرت باشد قطعا سخن درستی است اما اگر مراد سابقه انقلابی و حضور در روزهای سخت است سخنی بی پایه بر زبان رانده است. صرف نظر ازاینکه این سخن اهانت به تمامی بانوان محترم راه یافته به مجلس است اما با همان منطق جناب شجونی هم بی اساس و بی پایه است.

شاید بد نباشد سوابق انقلابی و خانوادگی یکی از همین افراد ناشناخته شده را با آقای حداد عادل مقایسه کنیم.

یکی از راه یافتگان حوزه انتخابیه تهران خانم فریده اولادقباد است. وی از بانوان فعال حوزه هاى اجتماعى،فرهنگی وسیاسی شهر تهران است که در انتخابات دهم مجلس در لیست امید قرار گرفت و به مجلس راه یافت. اولادقباد کارشناس ارشد علوم اجتماعی ست و بیش از دو دهه تجربه درتعلیم وتربیت وامور اجرایی زنان داشته است.

وی دقیقا مانند حداد عادل فردی فرهنگی است اما برخلاف حداد پله های ترقی را به سبب خویشاوندی با قطب قدرت طی نکرد. فریده خانم فرزند یکی از شهدای بزرگوار جنگ است که برای حفظ امنیت مردم و کشور زن و فرزند خود را تنها گذاشت و جانش را در راستای حراست از کشور و انقلاب تقدیم کرد.

در بهترین دوران زندگی فریده خانم محروم از سایه پدر خود شد اما درس خواند و معلم شد. دو دهه در مناطق مختلف تدریس کرد و شد معلم نمونه.

خانواده اولادقباد نه در حرف بلکه در عمل برای کشور و انقلاب هزینه دادند اما آنقدر شریف و محترم اند که حتی حاضر نشدند در تبلیغات انتخاباتی از پدر شهیدشان خرج کنند. آنان به تاسی از امام و شهدا ایثار را معامله ای با خدا می دانند نه برای قدرت طلبی.

بد نیست آقای شجونی بفرمایند هویت انقلابی جناب حداد عادل از کجا آمده است؟ ایشان پیش از انقلاب سابقه ای جز کیف کشی رئیس دفتر فرح پهلوی نداشتند که آن را مبنای هویت انقلابی تصور کنید. اگر بعد از پیروزی در عرصه سختی ها از جمله در دوران ۸ سال جنگ تحمیلی در جبهه ها حضور یافتند بفرمایید تا مردم هم بدانند.
هویت انقلابی به کلام نیست بل به عمل است که امثال اولادقبادها با خون خود هویت انقلابی شان را رقم زدند. اگرحداد بواسطه تحمیل برخی و ابطال آرای مردم تهران که منجر به حذف دکتر علیرضا رجایی شد به مجلس راه یافت و بعد ها با دستور رییس مجلس شد اما نتوانست آن مجلس مطیع و رام هم را مدیریت کند دیگر چرا به بانوان محترم کشور توهین می کنید.





هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر