۱۳۹۴ اسفند ۵, چهارشنبه

شهرزاد رفعتی برنده جایزه کارآفرینان کانادا شد


خبرگزاری ایرانشهر


شهرزاد رفعتی مالک ایرانی کانادایی موسسه چند رسانه‌ای BroadbandTV که از ونکوور برای 319 میلیون کاربر خود برنامه پخش می‌کند به عنوان برترین کار آفرین زن کانادا انتخاب شده و در 27 آوریل 2016 جایزه خود را در پایتخت این کشور دریافت خواهد کرد. 
این جایزه به پاس موفقیت و مدیریت زنان در کانادا هر ساله به کارآفرین برتر کشور اهدا می‌شود و می‌تواند الگویی برای همه زنان در راه رسیدن به قله موفقیت و افتخار تلقی شود.

شرکت BroadbandTV پرونده سال گذشته خود را در دسامبر 2015 با رشد 219 درصدی در کل جهان بست و آمارها نشان داد که 319 میلیون بازدید کننده داشته است. از نظر میزان بازدید کننده ویدئو در جهان ، موسسه خانم رفعتی در رده پنجم در دنیا قرار دارد و در سالهای اخیر دفاتری در هند ، برزیل ، فرانسه و آمریکا دایر کرده اما دفتر مرکزی همچنان در ونکوور کانادا واقع است.

خانم شهرزاد رفعتی در سال 2000 از تهران به ونکوور مهاجرت کرد و در رشته علوم رایانه دانشگاه بریتیش کلمبیا به تحصیل پرداخت وبلافاصله پس از فارغ التحصیلی در سال 2005 شرکت BroadbandTV را تاسیس کرد. سرعت پیشرفت این موسه تا حدی بود در مدت 3 سال، شهرزاد رفعتی توانست با ارائه دهندگان محتویات چندرسانه‌ای شریک شود.

به گفته کارشناسان علوم رسانه موسسه BroadbandTV موفق شد به تغییر مفهوم ارتباط میان “سارقان اینترنتی محتواهای رسانه‌ای” و “ارائه دهندگان این محصولات” کمک کند.

               لعنت بر نظام جمهوری اسلامی ایران !

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر