۱۳۹۴ اسفند ۲, یکشنبه

حمله بسیجیان به مصطفی کواکبیان با گاز اشک آور



مراسم سخنرانی مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم‌سالاری در مسجد جامع ابوذر واقع در منطقه جنوبی تهران، با حمله سازمان یافته بسیجیان و استفاده خشونت آمیز آنان از گاز اشک آور بر هم خورد.
به گزارش خبرنگار «سحام»، مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم‌سالاری به عنوان کاندیدای ائتلاف اصلاح‌طلبان تهران در انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی، شب گذشته (۲۹ بهمن‌ماه) جهت سخنرانی بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع ابوذر واقع در بلوار ابوذر تهران حضور یافت.
در حالی‌که جمعیتی بالغ بر چهارصد نفر در مسجد ابوذر منتظر شروع سخنرانی وی بودند، حمله ناگهانی و سازمان یافته بسیجیان با همکاری پایگاه بسیج مسجد ابوذر و استفاده خشونت آمیز مهاجمان از گاز اشک آور، مراسم سخنرانی وی را بر هم زد.
استفاده از گاز اشک آور به حدی بود که همراهان مصطفی کواکبیان و خود وی که از جانبازان جنگ می‌باشد، دچار «اختلال در سیستم تنفسی» شدند.
کواکبیان و همراهان وی توانستند با حمایت مردم از مسجد خارج شوند.
با حمله لباس شخصی‌ها و آشوب‌گران، دوربین عکاسی و تلفن همراه تعدادی از همراهان آقای کواکبیان که در حال فیلمبرداری بودند، شکسته شد.
این در حالی است که در طول مدت این تهاجم وحشیانه، هیچ واکنشی از سوی نیروی انتظامی برای جلوگیری از فعالیت «داعش وطنی» صورت نگرفت.
اما گزارش‌ها حاکی از آن است که امروز جمعه برخی مقامات پلیس امنیت تهران در تماسی با دفتر حزب مردم‌سالاری، وعده پیگیری این موضوع را داده‌اند!
گفتنی است در روزهای اخیر روزنامه کیهان منتسب به رهبر جمهوری اسلامی، در بخش‌های مختلف خبری خود، حملاتی را به مصطفی کواکبیان انجام داده و از وی به عنوان «کاندیدای شکست خورده  اصلاحات که به دنبال تغییر در مجلس آینده است» یاد کرده است .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر