۱۳۹۴ بهمن ۱۰, شنبه

نفوذ ریاکاری ، نظام را از درون به فروپاشی می کشاند





محمد کیانوش راد
کلمه – گروه خبر: محمد کیانوش‌راد فعال سیاسی اصلاح‌طلب با انتقاد از ردصلاحیت‌ها به نام عدم التزام عملی به اسلام هشدار می‌دهد که واقعا اگر این‌همه افراد دلسوز که ردصلاحیت شده‌اند مسلمان نیستند یا التزام عملی به اسلام ندارند، اعلام یک فاجعه در جامعه دینی ایران نیست؟ او معتقد است که حریت و آزادی در پای دنیاطلبی ذبح می‌شود و دین‌داری برخی، دکان دنیاطلبی گردیده است.
محمد کیانوش‌راد عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی که در میان جمعی از فعالان سیاسی استان خوزستان گفت:
واقعا شگفت‌انگیز است که با نام اسلام برخی از مسئولان، جامعه اسلامی را به کجا می‌خواهند برسانند. افراد مسلمان را به دلیل عدم اعتقاد به اسلام و یا عدم التزام به اسلام رد می‌کنند. ظلم شاخ و دم ندارد، ظلم یعنی اسلام را وارونه معرفی کردن، ظلم یعنی پوستین وارونه پوشیدن اسلام واقعا باید گفت ”این تذهبون”.
عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت معتقد است که نظام سلطنتی با استبداد، ترس را در میان مردم نهادینه می‌کرد و برخی به نام دین، تزویر و ریا و نفاق را در جامعه ایران نهادینه کرده‌اند.
کیانو‌ش‌راد با بیان اینکه برخی از کاندیداها حتی بعد از تایید صلاحیت هم، از ترس رد شدن، جرات سخن گفتن را از دست داده‌اند، تاکید می‌کند: این نوع نمایندگان که جرات حرف زدن را نداشته باشد به چه کار مردم خواهد آمد؟
وی در ادامه می‌افزاید: البته نمایندگان شجاع که منافع ملی و مردم را بر منافع شخصی اولویت می‌دهند همیشه در یادها خواهند ماند.
عضو سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی با ذکر مثالی از قاجار می‌گوید: شاه قاجار که جرات هیچ کاری را بدون اجازه روسیه و انگلیس را نداشت می‌گفت: ”جنوب می‌خواهم بروم روس‌ها اعتراض می‌کنند، شمال می‌خواهم بروم، انگلیس مخالفت می‌کند، مرده‌شور این سلطنت را ببرند. حالا وصف برخی از کاندیداها و نمایندگان شده است. در خبرگان خوزستان حتی برخی از روحانیون منصف را که اشاره‌هایی حق‌طلبانه داشته‌اند ردصلاحیت کرده‌اند. انتخابات خبرگان، واقعا این انتخابات است؟
به گزارش سایت حزب اتحاد ملت، این فعال اطلاح‌طلب با ابراز تاسف از اینکه دارند روحیه شجاعت و حق‌گویی را از بین می‌برند، انتقاد می‌کند: حتی برخی از روحانیون استان هم با تمسک به عنوان تقیه؛ روحیه نفاق را بازتولید می‌کنند. برخی از آنان، در خفا چیزی می‌گویند و در آشکارا، مخالف آن‌را به زبان می‌آورند، و به عواقب بازتولید نفاق و ریاکاری نمی‌اندیشند.
کیانوش‌راد خاطرنشان می‌کند: اصلی‌ترین خصیصه دین‌داری، حق‌طلبی و حق‌گویی است، چیزی که امروز در جامعه دینی ما طرفدارانش روز به روز کمتر می‌شوند. حریت و آزادی در پای دنیاطلبی ذبح می‌شود و دین‌داری برخی، دکان دنیاطلبی گردیده است.
کیانوش‌راد با اشاره به ردصلاحیت‌های گسترده گفت: واقعا اگر این‌همه افراد دلسوز که ردصلاحیت شده‌اند مسلمان نیستند یا التزام عملی به اسلام ندارند، اعلام یک فاجعه در جامعه دینی ایران نیست؟
به گفته‌ی وی برداشت هیات‌های نظارت اشتباه، سلیقه‌ای و بیشتر سیاسی است. اکثر ردصلاحیت شده‌ها، افراد مسلمان و معتقد به اسلام و نظام جمهوری اسلامی هستند. حالا فرض کنید این یا آن سلیقه را نمی‌پذیرند، این نباید دلیل ردصلاحیت باشد، تشخیص با مردم است.
وی در ادامه گفت: متاسفانه روند فعلی، به نفوذ ریاکاری و تملق و نفاق در میان مردم و فعالان سیاسی منجر خواهد شد و این آفت همچون موریانه نظام جمهوری اسلامی را از درون به فروپاشی می‌کشاند.

اینها کاری می کنند که روزی مردم فریاد بزنند :

هر ایرانی که خود را مسلمان بداند ، خائن به وطن است !


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر