۱۳۹۴ مهر ۳۰, پنجشنبه

صحیح نیست که بگوئیم مردم خودشان عقل دارند و می توانند انتخاب کنند


                                   محمد تقی مصباح یزدی

دیگربان

محمد‌تقی مصباح یزدی با حمله به حسن روحانی گفته «برخی دل به این خوش کرده‌اند که بگویند ما اهل اعتدال هستیم» و هستند برخی نماز شب خوان‌ها که بعد از دانشگاه «کافر» شده‌اند.

آقای مصباح یزدی بی‌آنکه نامی از روحانی و دولت وی ببرد افزوده «مقصود آن‌ها {اعتدال گرایان} این است که اندکی از این فرهنگ و اندکی از فرهنگ دیگر را می‌گیرند.»


به گفته وی آن‌ها «نه همه فرهنگ اسلام {می‌گیرند} و نه همه فرهنگ آمریکایی {می‌گیرند} و این می‌شود اعتدال.»


این روحانی اضافه کرده «آیا صحیح است که بگوئیم مردم خودشان عقل دارند و می‌توانند انتخاب کنند؟ اگر این ادعا صحیح است درباره مواد غذایی هم همین حرف را بزنید.»

مصباح یزدی در بخش دیگری از سخنان خود با هشدار نسبت به افزایش تاثیر‌گذاری برنامه‌های شبکه‌های ماهواره‌ای و اینترنت گفته این مساله باعث نگرانی شده است.

وی افزوده «آنچه که مایه نگرانی است این است که امروز بخواهیم یا نخواهیم نسل جوان ما تحت تأثیر ماهواره‌ها، اینترنت و... است و این ابزار در خانه‌های ما نفوذ کرده است.»

به گفته وی «مگر نمی بینیم که برخی جوان‌ها وقتی پای رسانه‌های مخالف ارزش‌های دینی می‌نشینند چگونه در افکار و عقایدشان تحول پیدا می‌شود و عقاید دینی آن‌ها سست می‌شود؟»






                                            نماینده مطلق خدا بر زمین





                 هر چه رهبری بگوید، مورد تائید امام زمان است

به گزارش فارس، آخوند احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد با بیان اینکه امروز در بین مردم بینش‌ها تفاوت دارد، یادآور شد: نامه‌ای که رهبری نوشتند و فرمودند که مسائل را رئیس‌جمهور آمریکا کتباً بنویسد و تضمین کند، با این دید یک عده فکر می‌کنند رهبری سنگ‌اندازی می‌کنند، عده‌ای در کشور عینکشان عینک گاردین است و این‌چنین بینشی دارند، در حالی که بینش نافذالبصیرت بودن، رهبری را حجت امام زمان می‌داند و هرچه بگوید رضای امام زمان است. 


امام جمعه مشهد در پایان اضافه کرد: نافذالبصیرت بودن در ولایت‌شناسی این است که فرمایش امام زمان را بشناسیم و یقیناً در تمام نظرات سیاسی رهبری پشتوانه دارند و آن تأیید امام زمان است.


                                                   من با اسلام مشکل دارم




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر