۱۳۹۸ تیر ۲۴, دوشنبه

بیانیه جواد لعل محمدی، سخنگوی گروه بیانیه ۱۴ تن از ایران!

ملت شریف ایران،
همانگونه که در اخبار و گزارش‌ها شنیدید؛ به دستور مقام‌های قوه قضاییه و امنیتی و انتظامی رژیم دو تن از امضاکنندگان بیانیه ۱۴ تن آقایان محمد مهدوی فر و محمد نوری زاد طی چند روز اخیر با طرح شکایات بی اساس و بهانه هایی چون توهین به رهبری و مقامات کشوری بازداشت شدند. این در حالی ست که بر همگان معلوم شده علت بازداشت آن دو هموطن شریف مشارکت در طرح و انتشار بیانیه موسوم به ۱۴ تن است و از همین روی محمد نوری زاد با نپذیرفتن قرار کفالت و نامشروع خواندن این بیدادگاههای فرمایشی ترجیح داد تا اعلام برائت کامل در زندان بماند.
ما و آن دو یار عزیز زندانی مان هنگامی که ایران را بواسطه خودکامگی و استبداد زدگی در آستانه نابودی دیدیم با طرح مطالبه‌های مدنی که خواست اکثریت جامعه ایران است، تنها راه نجات میهن را در عبور کامل از رژیم و گفتن نه به جمهوری_اسلامی دانستیم اینک با استقبال عمومی و فراگیر شدن وفاق و مطالبات ملی نهفته در بطن بیانیه ها، دستگاه سرکوبگر رژیم تهدیدات و حملات و دستگیری اعضا را آغاز نموده است.

احضار و اقدام ناموفق برای دستگیری جواد لعل محمدی، تماس و ارسال پیامهای تهدیدآمیز از سوی مامور اطلاعات و گماشتگان آنها با عباس واحدیان شاهرودی و همسر ایشان، فرستادن اوباش چاقو کش در نیمه شب و تهدید محمد حسین سپهری و خانواده، کتک زدن رضا مهرگان، بازداشت غیر رسمی احمدی راغب پیش درآمد و مکملی برای دستگیریها بودند. در اینجا لازم است ملت عزیز ایران و همه جهانیان بدانند مقصر هرگونه سوقصد به جان ما ۱۴ تن، حاکمیت نظام و شخص رهبر، قوه قضاییه، سپاه پاسداران، وزارت اطلاعات، نیروهای خودسر وابسته به رژیم و حتی شورای امنیت ملی خواهد بود.


هموطنان گرامی هوشیار باشید؛
کارنامه گذشته این رژیم نشان می‌دهد که ممکن است از هر ترفندی مثل برون سپاری قتل، تحریک نیروهای خودسر از طریق تولید کلیپ و انتشار مطالب چرک علیه گروه ما یا هر اقدام دیگری که منجر به حذف مان گردد بهره بگیرد.
و بطور حتم پس از ترور و قتل ما سعی میکنند تقصیر را متوجه یک شخص و یا بخشی از یک نهاد نمایند؛ همانگونه که در قتل‌های زنجیره‌ای دهه ۷۰ انجام دادند و پس از دستگیری و گرفتن اعترافات تلوزیونی، قائله را ختم شده بخوانند.

اما لازم ست رژیم بداند ازین پس هر اتفاقی برای ما بیافتد "اولیاء دم " این گروه، ملت ایران است.
ما ۱۴ تن بر آمده از وجود ملتی کهن هستیم که اینک بی محابا و با غلبه بر ترس خویش می‌گویند. من نفرپانزدهم_هستم
از همین روی لازم ست ماموران دستگاههای اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی، زندانبانان، نیروهای خودسر و همه عُمال رژیم بدانند با اتمام حجت ملت در مورد عدم همکاری با سران جنایتکار رژیم ازین تاریخ ببعد همکاری آنان در هر جنایتی علیه همه آزادیخواهان و زندانیان سیاسی و خانواده‌های ایشان، به مثابه مشارکت عمدی در جنایت ثبت و پس از سرنگونی نظام هیچ عذری از ایشان پذیرفته نمی‌گردد.
حال که این رژیم دیکتاتوری بجز سرکوب پاسخ دیگری به مطالبات بر حق مردم نمیدهد، ما از ملت ایران و رهبران اپوزیسیون انتظار داریم هرچه سریعتر با اتحاد حول محور ایران و برای آزاد کردن کشور خود اقدام نمایند.

آزادی کلیه زندانیان سیاسی از جمله دو همرزم مان محمد نوریزاد و محمد مهدویفر تنها زمانی میسر میشود که ملت ایران یکصدا با پیوستن به جنبشها و اعتراضات مدنی، اعتصابات عمومی و تحصن در خیابانها حکومت را زمینگیر نمایند. بجز عبور و گذار کامل از این نظام فاسد، به کمتر از آن قانع نشوید که باقی ماندن حتی یک ویروس در هرم قدرت این رژیم به مثابه بازگشت دوباره استبدادست.

باری دیگر یک صدا در حمایت از دو همرزم مظلوم خویش با اتکا به حمایت میلیونها هموطن بیزار از استبدادتان اعم از جامعه کارگران، معلمان، پرستاران و پزشکان، نویسندگان، دانشجویان، حقوقدانان، هنرمندان و روزنامه نگاران مستقل، می‌گوییم: محمدمهدوی فر و محمدنوری زاد را بی هیچ قید و شرطی آزاد کنید.
سخنگوی گروه بیانیه ۱۴ تن 
جواد لعل محمدی
دوشنبه ۲۴ تیر ۹۸
۱۵ ژوئیه ۲۰۱۹
به امید رهایی ایران عزیز

ارسال رونوشت به: -دبیر اول سازمان ملل متحد -ریاست شورای حقوق بشر سازمان ملل -سازمان عفو بین الملل -شورای اتحادیه اروپا -کانون دفاع از حقوق بشر در ایران -کانون مدافعان حقوق بشر
من نفرپانزدهم_هستم نه به جمهوری_اسلامی نه به جنگ به لینک زیر به ما بپیوندید @bayanieh14

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر