۱۳۹۶ اردیبهشت ۲۱, پنجشنبه

جلوگیری از حضور فائزه هاشمی درستاد انتخاباتی روحانی در گچساران

کلمه
علیرغم تصویب شورای تامین شهرستان گچساران که سه روز قبل (شنبه) رسماً و بصورت کتبی مجوز لازم را برای حضور خانم فائزه هاشمی فرزند آیت الله هاشمی صادر نموده بود و قرار بود امروز سه شنبه ۱۹ اردیبهشت در گچساران سخنرانی نماید با دستور از بالا جلوپیری شد.
به گزارش کلمه، انبوه جمعیت مشتاق و همراه با فراخوان ستاد دکتر روحانی در حسینیه بیت العباس حضور یافتند و علاوه بر پر شده فضای داخل مسجد خیابانهای اطراف نیز مملو از جمعیت شده بود ولی از آمدن خانم فائزه هاشمی جلوگیری شد.
مردم و بخصوص جوانان با شعارهای « آزادی اندیشه با گازانبر نمیشه» «پیام ما روشنه حصر باید بشکنه» «درود بر میرحسین، سلام بر کروبی» «دوباره ایران، دوباره روحانی» «سلام بر خاتمی، درود بر روحانی» و شعارهایی از این قبیل ضمن اعتراض به وضعیت پیش آمده و بوجود آوردن محدودیت برای اصلاح طلبان و جلوگیری از حضور سخنرانان، حمایت قاطع خود را از دکتر روحانی اعلام نمودند و خواستار رفع حصر و برداشتن محدودیتها شدند.
فرمانداری شهرستان و اداره اطلاعات و نیروی انتظامی موافق حضور خانم هاشمی بودند و خود را ملزم به اجرای مصوبه و مجوز شورای تامین شهرستان می دانستند ولی نتیجه ای بدست نیامد و با دستور از بالای دستگاه قضایی و صدور حکم برای جلوگیری از ورود ایشان و ابلاغ به مسئولین قضایی شهرستان مانع گردیدند. اما مراسم طبق برنامه و بدون خانم فائزه هاشمی برگزار شد و آقای علی خواجوی رئیس ستاد دکتر حسن روحانی در گچساران با تشکر از فرماندار و اداره اطلاعات و نیروهای انتظامی و انبوده مردم حاضر در همایش به شدت محدودیت ایجاد شده را محکوم کردند و با تاکید بر انتخاب مجدد دکتر روحانی اعلام کردند که این قبیل حرکات و ایجاد موانع نمی تواند موجب دلسردی و از صحنه خارج نمودن مردم شود و در پایان خواستار رفع حصر از مهندس میرحسین موسوی و شیخ اصلاحات حجت الاسلام و المسلمین مهدی کروبی و زهرای اصلاحات دکتر زهرا رهنورد شدند.
در این مراسم کلیپ‌هایی از سخنان سید محمد خاتمی در رابطه با ضرورت ادامه دولت تدبیر و امید و حمایت از دکتر روحانی پخش شد که با استقبال گسترده حاضرین مواجه گشت و شعارهای مردم را در حمایت از آقای خاتمی و دکتر روحانی و محصورین در پی داشت.
همچنین پوسترهایی که مردم بطور خودجوش از آقای خاتمی و مهندس موسوی همراه داشتند بالای دست گرفته و با روبانهای سبز و بنفش حمایت خود را از دکتر روحانی و همراهی با ستاد انتخاباتی وی در شهرستان گچساران اعلام نمودند.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر