۱۳۹۶ اردیبهشت ۳۱, یکشنبه


صحن شورای شهر یا رینگ کشتی گیری

                            
رادیو زمانه
علیرضا دبیر و عباس جدیدی دو کشتی‌گیر و عضو اصولگرای شورای شهر تهران در صحن این شورا با
 یکدیگر درگیر شدند. علت این درگیری به انتخابات دوره پنجم شوراهای شهر باز می‌گردد. در انتخابات
اخیر شورای شهر، نامزدهای اصولگرا از جمله علیرضا دبیر و عباس جدیدی نتوانستند آرای لازم را برای حضور مجدداً در این شورا کسب کنند.

گزارش‌ها حاکی است آغاز این درگیری فیزیکی به انتقادها نسبت به حضور ورزشکاران در شورا مرتبط
بوده. جدیدی نیز که در ماه‌های گذشته مورد انتقاد افکار عمومی قرار داشت اظهاراتی را علیه منتخبان شورا بیان می‌کند. علیرضا دبیر هم به او واکنش نشان می‌دهد و از او می‌خواهد بنشیند که به یکباره جدیدی به سمت او حمله می‌کند. اما دیگر نمایندگان آنها را جدا می‌کنند.
در ادامه این تنش عباس جدیدی شروع به فحاشی می‌کند.
در هفته گذشته نیز اختلافاتی میان این دو ورزشکار به وجود آمده بود.
با این حال مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران می‌گوید: «شدت درگیری به حدی نبوده که اعلام شده و بگومگویی بین دو عضو بوده که در نهایت با پادرمیانی سایر اعضا خاتمه پیدا کرد.»
این خبر را نخستین بار خبرآنلاین منتشر کرد اما ساعاتی بعد از روی وبسایت خود برداشت.


عباس جدیدی قهرمان سابق کشتی در وزن‌های ۹۰، ۱۰۰ و ۱۳۰ کیلوگرم بود. او بعدها نماینده شورای شهر 
شد اما در ماه‌های گذشته انتشار دو عکس برایش دردسرساز شد. نخستین‌بار آبان ۱۳۹۵ انتشار عکسی در کنار منصور پورحیدری، درست زمانی که او در وضعیتی وخیم در بیمارستان بستری بود، موجی از انتقادها را بر انگیخت. سپس در بهمن همان سال عکس دیگری منتشر شد که در آن جدیدی که به دوربین خیره شده در حال کارت کشیدن برای یک مؤسسه خیره است.
جدیدی که این‌بار در لیست اصول‌گرایان قرار داده نشد و به طور مستقل شرکت کرد، در بین ۵۰ تن نخست منتخبان مردم تهران نیز قرار ندارد.
علیرضا دبیر که اکنون نفر بیست و سوم تهران شده، پیشتر در وزن‌های ۵۸ و ۶۳ کیلوگرم کشتی آزاد مدال آورده بود. او در دوره دوم و سوم شورای شهر تهران نماینده این شهر بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر