۱۳۹۴ آذر ۲۹, یکشنبه

برای مقابله با جریان نفوذ در انتخابات ، صدقه بدهید و قربانی کنید




انتخاب:

امام جمعه موقت تهران گفت: شجره‌ انقلاب و نظام با خون شهیدان آبیاری شده و برخی می‌خواهند این شجره را قطع کنند و با نفوذ خود، نفوذ ولایت را کم کنند.
آخوند کاظم صدیقی شامگاه شنبه در کنگره بزرگداشت سرداران و شهدای چهارمحل قدیم بوشهر که مصلای این شهر برگزار شد، افزود: جریان نفوذ تلاش دارد که به مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی نفوذ کند و افرادی هم در روزنامه‌های زنجیره‌ای با لندن و آمریکا هماهنگ هستند که ما از آنها که عده‌ زیادی نیستند و فقط سروصدای زیادی دارند واهمه‌ای نداریم، بلکه از آخوندهایی نگرانیم که منزلت خون شهدا را در نظر نگیرند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به انتخابات پیش‌رو تصریح کرد: در انتخابات خبرگان و مجلس جریان‌های نفوذی راه خواهند افتاد که باید آنها مقابله شود.

وی ادامه داد: از این جریان به خدا پناه می‌بریم و از تک‌تک مؤمنان توقع بصیرت، حضور در صحنه، توسل، دعا، صدقه و قربانی‌دادن داریم.

صدیقی گفت: عده‌ای مرفه که حتی یک شهید نداده‌اند اما همه‌ امکانات را دارند، گرا می‌دهند به دشمن که این برای نظام هزینه است.

امام جمعه موقت تهران اشاره کرد که این اجتماعات و یادواره شهیدان، دشمن‌شکن، شیطان‌شکن و شهیدشادکن و امام زمان شادکن هستند و نشانه تقواست.

وی گفت: دنیا تصمیم گرفته به این مملکت آسیب بزند، دشمنان می‌خواهند این شجره را از بین ببرند و با خشونت نرم ناموس ما و حجاب زنان ما را از بین ببرند که باید غیرتمندانه وفادار به شهدا بود.

صدیقی از سیاسیون خواست قدر خون شهدا را بدانند؛ زیرا اگر شهدا نبودند و هشت سال دفاع مقدس نبود امنیت، نمازجمعه، روز قدس، احکام اسلامی، اخلاق، حجاب، حلال و حرام و محرم و نامحرم نبود.

امام جمعه موقت تهران گفت: الان هم، چون افسارگسیختگی کمی زیاد شده لازم بود این خون‌ها در حرم ها ریخته شود.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر