۱۳۹۹ دی ۳, چهارشنبه

 "کارزارجهانی برای دادخواهی وآزادی زندانیان سیاسی-عقیدتی" 

سام رجبی بر سکوی قهرمانی جهان، پهلوان نوید افکاری رافریادکرد


سام رجبی جودوکار پیشین تیم ملی جودو ایران و قهرمان فعلی جهان در رشته جوجیتسو پس از کسب مدال طلای این رشته، بر سکوی قهرمانی جهان ایستاد و با بالا بردن عکس نوید افکاری قهرمان و در ادامه تلاشهای مداوم و مردمی اش در افشای جنایات رژیم جمهوری اسلامی، به دادخواهی از خون به ناحق ریخته هم رزم خود برخاست. او‌ با این حرکت نمادین و جسورانه، همزمان با کسب بالاترین مدال قهرمانی این رشته، مدال دفاع از شرف و آزادیخواهی ورزشکاران ایرانی را هم بر گردن آویخت.

کارزار جهانی برای دادخواهی و آزادی زندانیان سیاسی و عقیدتی همراه با ارسال صمیمانه ترین تبریکات خود به این ورزشکار آزادیخواه، و با پشتیبانی از این حرکت دادخواهانه و همچنین پشتیبانی از کارزار هایی که این ورزشکار و دیگر ورزشکاران مبارز و آزادیخواه، بر علیه جنایات رژیم فاسد جمهوری اسلامی، بر پا کرده اند، از همه ورزشکاران شریف ایران میخواهد که به صف این مبارزه شکوهمند بپیوندند و در کنار سام رجبی ها، و با نه گفتن به سرکوب و اعدام و زندان و خشونت جمهوری اسلامی، نام خود را در لیست ورزشکاران شریف و مردمی ایران قرار دهند.

رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی در تمام مدت عمر ننگین خود، با بکارگیری انواع و اقسام شیوه های امنیتی و سرکوبگرانه، به کنترل و اعمال نفوذ بر ورزشکاران ایران پرداخته و ورزش ایران را به میدانی برای انجام مقاصد باندهای مافیایی سپاه، تبدیل کرده است.

در سالهای گذشته تعدادی از ورزشکاران شریف و آگاه، اردوهای ضد ورزشی جمهوری اسلامی را ترک کرده و با پناهنده شدن به کشورهای آزاد جهان و افشاگری بر علیه ظلم و جنایت جمهوری اسلامی، و باندهای دزد و فاسد فدراسیونهای ورزشی ایران، همگام و همراه با اپوزسیون، به صف نبرد برای آزادی مردم ایران، پیوسته اند. درود به این ورزشکاران قهرمان که شجاعانه به جمهوری اسلامی " نه" گفتند و همراه با کسب افتخارات در میدانهای ورزشی، افتخار ایستادن در صف مبارزه مردمی علیه حکومت اسلامی را هم نصیب خود کردند.

پشتیبانی از این ورزشکاران وظیفه مبرم همه کسانیست که دل در گروه آزادی ایران دارند.

سام رجبی ها ادامه دهندگان راه پیشکسوتان سرافراز ورزشکارانی چون حبیب خبیری بازیکن و کاپیتان تیم ملی، فروزان عبدی پور پیربازاری کاپیتان تیم ملی بانوان، هوشنگ منتظرالظهور عضو تیم ملی فرنگی و نوید افکاری سنگری کشتی گیر، هستند که در مقابل رژیم ضد مردمی و ضد ورزشی جمهوری اسلامی ایستادند و بهای این حق طلبی را با خون خود پرداختند. یاد این ورزشکاران قهرمان و همه ورزشکارانی که با پیوستن به صف رهایی میهن دربندمان، پاسدار دفاع از شرف و هویت ورزشکاران ایران شدند، را گرامی میداریم.

ما ورزشکاران ایران درهمه رشته های ورزشی را به افشاگری علیه باندهای دزد و فاسد فدراسیون های ورزشی و برملا کردن دستهای پنهان این نهادهای ضد ورزشی، دعوت مینماییم. مصاحبه ویدئويی مهدی جعفر قلی زاده عضو سابق تیم ملی کاراته ایران در این هفته را میتوان سرفصلی دانست در افشا و نشان دادن دست های پنهان بیت رهبری در شاکله دزدی ها و فساد ها در حکومت اسلامی ایران.

کارزار جهانی برای دادخواهی و آزادی زندانیان سیاسی و عقیدتی، عموم مردم ایران و بویژه اپوزسیون خارج کشور را به همکاری واتحاد برای برپایی یک جنبش بزرگ، جهت دادخواهی وآزادی زندانیان سیاسی -عقیدتی دعوت مینماید.


کارزارجهانی برای دادخواهی وآزادی زندانیان سیاسی-عقیدتی


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر