۱۳۹۸ خرداد ۲۲, چهارشنبه

هاشم خواستار:
چرا خواهان استعفای خامنه ای و تغییر بنیادین قانون اساسی هستیم؟

ملت قهرمان ایران!
بیش از ۴۰ سال است که از جمهوری اسلامی میگذرد. جمهوری اسلامی جان میلیونها ایرانی و غیر ایرانی را گرفته. به چه نتیجه ای رسیده؟ به کدام هدف رسیده؟ به هیچ هدفی نرسیده!
ملت قهرمان ایران! جمهوی اسلامی هزاران میلیارد دلار در جنگ، اتم و صدارات استبداد به سوریه و یمن و عراق و افغانستان و غیره و غیره هزینه کرده. به کدام هدف رسیده؟ به هیچ!
ملت قهرمان ایران! هر حکومت دیگری که میبود باید تا بحال صدها بار استعفا میداد و میرفت، اما متاسفانه این جمهوری اسلامی هنوز بقا داره! باید هرچه زودتر از صفحه تاریخ، از صفحه روزگار، محو بشه. بِرِه. چرا؟ برا ی اینکه کشور ما بسیار عقب مانده است. میلیونها نفر از ایران مهاجرت کرده، بخاطر ظلم همین حاکمان و به خارج رفته‌اند. هزاران نفر، میلیونها نفر دچار فحشا هستند، کارتون خواب هستند، نداری و فقر هستند و همینطور کودکان کار و کارگران بسیار فقیر. پس چی؟
همه ما باید دست به دست هم بدهیم که در مرحله اول شخص آقای خامنه ای باید برود. در مرحله دوم یک انتخابات آزادی برگزار شود زیر نظر سازمان ملل متحد که ملت ایران بتواچه کند؟ نظام مورد نظرش را انتخاب کند.
درود بر شما ملت قهرمان ایران.
زنده باد زندان تا برقراری دموکراسی.
ایران، مشهد، سید هاشم خواستار

 سخنان عباس واحدیان شاهرودی از امضا کنندگان بیانیه ۱۴ تن از فعالین مدنی- سیاسی داخل کشور برای استعفای رهبر جمهوری اسلامی و تغییر قانون اساسی ایران 

 
 

۱ نظر:

  1. درود بر امضا کنندگان،کار شجاعانه و درستی است که می‌تواند راهی به اعتراض جمعی بگشاید.

    پاسخحذف