۱۳۹۵ تیر ۲, چهارشنبه

در زمینه شهروندی نمره پائینی به دولت یازدهم می دهم!


صادق زیباکلام در نشستی با شورای اصلاح طلبان مازندران گفت: «ماشاالله به رویم افتاده»!
انتخاب خبر: صادق زیباکلام، استاد اصلاح طلب دانشگاه تهران که به دعوت اصلاح طلبان استان مازندران به ساری رفته بود در جمع مردم این شهر و درجریان نمره دادن به عملکرد سه ساله حسن روحانی، رییس جمهور اظهار داشت: 
در زمینه حقوق شهروندی نمره خیلی پایینی به دولت یازدهم می دهم؛ چون روحانی برای رفع حصر و آزادی زندانیان سیاسی گامی برنداشته است.

به گزارش خبرنگار انتخاب خبر، وی ادامه داد که «درک می کند حصر دست روحانی نیست» اما گفت «من مثل همسری هستم که می داند در سالگرد ازدواج شان بواسطه وضع بد مالی شوهرش نمی تواند توقع طلا داشته باشد، اما حداقل انتظار شنیدن دوست دارم را که دیگر می تواند داشته باشد. من هم می دانم روحانی نمی تواند رفع حصر نماید اما دوست دارم لااقل نشان دهد که به فکر حصر هست و برایش مطرح است.
در تحولی دیگر؛ این استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران که عصر روز گذشته به مناسبت بزرگداشت ۲۴ خرداد ۹۲ و انتخاب حسن روحانی و به دعوت شورای اصلاح طلبان تدبیر و امید استان مازندران به ساری رفته بود، در جمع مردم این شهر و با اشاره به حضور آقای دکتر فلاح، استاندار مازندران که به همراه بسیاری از فرمانداران و مقامات استان در سخنرانی زیباکلام حضور پیدا کرده بودند اظهار داشت: «هفته گذشته امام جمعه بندر گناوه در سخنرانی ام تشریف آورده بودند و امروز هم جناب استاندار و مسؤولین استان».
این فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: "دعاهای مادرم داره در حقم مستجاب میشه و ماشاالله افتاده روم که مسؤولین نظام دارند از سخنرانی هایم اینجوری استقبال می کنن".

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر