۱۳۹۷ خرداد ۱۹, شنبه

خوشا به حال بهائیان که نجس و ضاله هستند

با لاترین
دوباره همانند سال های قبل به سالروز سقط شدن امام دجال یا به قول آن سوتی معروف تلویزیونی رحلت جانگوز امام راحل نزدیک می شویم طبق معمول هر سال رژیم شو های سالیانه خودش را پیاده می کند یکی از همین شو های کلیشه ای اجبار دگراندیشان دینی به حضور و ادای احترام در گور میلیاردی کسی است که جز قتل و غارت و کشتار جوانان و ملت ایران چیزی در کارنامه اش ندارد به راستی که چگونه می توان خون آشامی چون خمینی که تنها هزینه برق بارگاه اش ماهیانه میلیون ها تومان است را امام مستضعفان نامید؟
باری هر ساله دگراندیشان دینی از زرتشتی و ارمنی و یهودی برای در امان بودن از آزار و اذیت و جبر این حکومت مجبور می شوند در نمایش ادای احترام در گور خمینی حاضر شوند، برای طول عمر سید علی گدا دعا کنند یا زنگ کلیسا به صدا در بیاورند! به راستی یک اقلیت مذهبی به چه حقوقی در ایران رسیده است که باید برای روح خمینی و سلامت عمر خامنه ای دعا کند؟! آیا می تواند آزادانه عقایدش را ابراز کند؟ آیا دارای حقوق برابر با یک مسلمان است؟ آیا دارای فرصت های برابر شغلی و معیشتی با یک مسلمان است؟ کسی می داند که آیا سپنتا نیکنام که با رای مردم در یزد انتخاب شده بود توانست بالاخره در شورای شهر حضور یابد؟!
این تصاویر هر سال توسط خبرگزاری هایی ثبت می شود این تصاویر را به خاطر داشته باشید و روزی که چندان هم دیر نیست واقعیت های این مراسم های نمایشی از زبان خود شرکت کنندگان برای شما گفته خواهد شد:
اما خوشا به حال بهاییان! بهاییان که به خصوص در 40 سال گذشته مورد بدترین ستم و جنایت ها واقع شده اند حداقل از انجام این شو حکومتی معاف هستند زیرا که یک بهایی نجس نباید در حرم مطهر امام خوبی ها حضور یابد و اصولا به قول نوری همدانی بهایی از سگ کمتر است! فکر می کنم در این روز به خصوص ضاله و نجس بودن برای بهاییان نعمتی است که خوشبختانه یا متاسفانه شامل دیگران نشده است!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر