۱۳۹۶ آبان ۲, سه‌شنبه

تفوو بر تو ای چرخ گردون تفوو

Image result for ‫تفو بر توای چرخ گردن تفو‬‎


























پروژه بیداری در منطقه

Mohammad_Bin_Salman23.jpg
العربیه - شاهزاده محمد بن سلمان ولیعهد سعودی با اشاره به انتشار آن‌چه «پروژه بیداری در منطقه» نام داشت و در سال ۱۳۵۷ شمسی به دلایل مختلف روی داد، گفت که «در گذشته ما این‌گونه نبودیم، اکنون به حقیقت خود باز می‌گردیم، به اسلامی که درهای خود را بر روی تمام ادیان، سنت‌ها و ملت‌ها می‌گشاید».

شاهزاده محمد بن سلمان این سخنان را سه‌شنبه ۲۳ اکتبر در جلسه گفت‌وگویی در حاشیه کنفرانس «ابتکار عمل آینده برای سرمایه‌گذاری» مطرح کرد. او درباره دلایل جهت‌گیری جدید در سیاست‌های سعودی سخن می‌گفت.

شاهزاده محمد بن سلمان گفت: «۷۰ درصد مردم سعودی زیر ۳۰ سال سن دارند. ۳۰ سال دیگر از زندگیمان را در تعامل با اندیشه‌های تندرو تلف نخواهیم کرد. آن‌ها را امروز نابود خواهیم کرد زیرا ما می‌خواهیم زندگی طبیعی خودمان را که بازتاب دهنده ارزش‌های دینمان در تسامح و سنت‌های خوبمان است، داشته باشیم. می‌خواهیم با جهان هم‌زیستی داشته باشیم و در توسعه وطنمان و جهان، نقش ایفا کنیم».

ولیعهد سعودی افزود: «گام‌های آشکاری در دوره گذشته در این خصوص برداشتیم. در آینده نزدیک باقی مانده‌های تندروی را هم ریشه کن خواهیم کرد. گمان نمی‌کنم این اقدام یک چالش باشد. ما ارزش‌های تسامح و میانه‌رو را نمایندگی می‌کنیم. در تمامی رو در رویی‌هایمان، حق با ما است».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر