۱۳۹۵ اسفند ۳, سه‌شنبه

پیشنهاد « آشتی ملی » خاتمی داستان مادری است که بخاطر سلامت فرزندش ازاو صرف نظر کرد


فائزه هاشمی

فائزه هاشمی در سخنانی با اشاره به طرح موضوع آشتی ملی گفت: واکنش اصولگرایان نسبت به این مسئله مقداری بی‌انصافی دارد.به گزارش خبرنگار کلمه، وی بابیان این که فکر می‌کنم آقای خاتمی و دیگر اصلاح‌طلبانی که موضوع آشتی ملی را مطرح کردند، نجابت کردند، خاطرنشان کرد:
 داستان آن مادر و دایه‌ای است که مادر به خاطر سلامت بچه‌اش از مادری صرف‌نظر می‌کند، طفل را به دایه واگذار می‌کند حاضر نمی‌شود که طفل دلبندش را نصف کنند.
فرزند آیت‌الله هاشمی با یادآوری این‌که مادر واقعی برای آنکه سلامت فرزندش را حفظ کند، از حق خود می‌گذرد، این نکته را گوشزد کرد که صحبت آقای خاتمی از آشتی ملی به خاطر منافع ملی و نظام و انقلاب بوده است تا کشور کمترین آسیب را ببینند.
این فعال سیاسی در ادامه با اعتقاد به این‌که در جریانات سال ۸۸ و تمامی این سال‌ها این اصلاح‌طلبان هستند که به آنان ظلم شده است، افزود: اصلاح‌طلبان خطایی نکرده‌اند که حالا بخواهند عذرخواهی کنند و یا اینکه از هم اعلام برائت کنند و یا این‌که اصولگرایان بخواهند برای آن‌ها شاخ‌وشانه بکشند.
نماینده دوره پنجم مجلس شورای اسلامی متذکر شد: فارغ از اینکه من با موضوع آشتی ملی موافق باشم یا نه مهم‌ترین موضوع در حال حاضر و همیشه، رعایت قانون است و اگر اصولگرایان قانون را رعایت کنند و کسی نخواهد در برابر قانون برابرتر باشد و امتیازی برای خود بگیرد و از جایگاه خود سوءاستفاده نکند می‌ماند رقابت سالم و واقعی و این یعنی دموکراسی و ما بایستی به اینجا برسیم.
وی افزود: مسائل سال ۸۸ هم به این دلیل بود که قانون رعایت نشد، نخواستند به قانون تن دهند و از جایگاه خود سوءاستفاده کردند؛ درواقع اینجا آقای خاتمی از حق خود و سایر کسانی که در این جریانات آسیب دیدند برای حفظ منافع ملی گذشت و این موضوع را مطرح کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر