۱۳۹۵ فروردین ۲۷, جمعه

هرج و مرج طلبان حزب اله ، «هاشمی » و « خاتمی » را تهدید به ترور انقلابی کردند




مهدی عبدی معاونت امور استان‌ها و شهرستان‌ها شورای هماهنگی حزب الله شمال‌غرب گفت: «حزب‌الله دل خون است از این همه بی وفایی و خیانت عده‌ای جماعت بی‌بصیرت و دو رو.» وی گفت: «امروز امام خامنه‌ای نباید احساس تنهایی نماید و عده‌ای خائن به اسلام و انقلاب جرأت جولان دادن و اظهار نظر کردن در جامعه پیدا کنند و برخی نیز جرات پیدا بکنند تا از رفع حصر سران منفور! فتنه ٨٨ و تبلیغ آن به صورت آزادانه در فضای مجازی صحبت نمایند و دستگاه‌های امنیتی نیز سکوت نماید.»
به گزارش «سحام»، این نیروی حزب‌الله در گفت‌وگویی با حزب‌الله پرس مدعی شده: «سران منفور فتنه! خدا را شاکر باشند که در حصر می‌باشند و الا حزب الله امان نفس کشیدن به آنها را نمی‌داد.»
سخنان این نیروی موسوم به حزب‌الله در حالی انجام شده که بیم آن می‌رود مهدی کروبی به خاطر نامه تاریخی‌اش در حصر غیرقانونی، مورد سوءقصد و ترور نیروهای امنیتی قرار گیرد.
عبدی هم‌چنین اظهار داشت: «حزب‌الله برای آخرین بار به هاشمی و روباه خاکستری محمدخاتمی و تمام کسانی که بخواهند عرصه را به خیال خام خود بر امام خامنه‌ای تنگ نمایند و از اصول و مبانی انقلاب عدول کنند و درصدد مطرح کردن شورای رهبری و تضعیف ولایت مطلقه فقیه باشند هشدار می‌دهد اگر درصدد راه اندازی فتنه‌ای دیگر در کشور باشند، حزب‌الله این‌بار با راه‌اندازی فداییان انقلاب و اسلام توسط کمیته‌های مجازات مردمی برای همیشه چشم فتنه را کور خواهد کرد.»
مهدی کروبی یکی از رهبران محصور جنبش سبز در بخشی از نامه خود به حسن روحانی نوشت: اگر در رژیم فاسد گذشته از شعبان جعفری در ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ و ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ استفاده گردید ولی در این حاکمیت هر روز در سرتاسر کشور از این دست اوباش‌ها برای حمله به بیوت مراجع تقلید، رجال منتقد مذهبی و سیاسی، سفارتخانه‌ها، مراکز علمی و هنری به نام ارزش‌ها استفاده می‌گردد، برای امیال سیاسی‌شان حرمت حرم و مسجد را هم می‌شکنند و حریم و مرزی در رفتارهای مذبوحانه‌شان قائل نیستند. به‌طوری‌که خودسانسوری را به برخی از بزرگان تحمیل کردند. یکی از مراجع بزرگ قم در قبال عدم انتشار نظراتش گفته بود: «حوصله ندارم شیشه منزلم را بشکنند.»
این مقام شورای هماهنگی حزب‌الله هم‌چنین با هشدار به رییس‌جمهور اظهار داشت: آقای ریس‌جمهور محترم، خداوند بارها در قرآن کریم مسلمانان را به پند و عبرت گرفتن از تاریخ فرا خوانده است امروز ما نیز با نگاه کردن به تاریخ و عاقبت کسانی که به بیگانگان اعتماد کرده‌اند، علی‌الخصوص به کسانی که به شیطان بزرگ آمریکا خون‌خوار اعتماد کرده‌اند می‌بینیم که همگی دچار خسران و زیان شده‌اند و در آخر از اعتماد به آمریکا ابراض (ابراز) ندامت و پشیمانی کرده‌اند!
این هرج و مرج طلب حزب‌اللهی در بخش دیگری از سخنان خود گفته: «حزب‌الله تحت فرمان و اطاعت نمودن از مولای خود امام خامنه‌ای هیچ‌گاه نخواهد گذاشت که موارد مذکور مغایر با اسلام در کشور اجرایی شود ولو به قیمت از دست دادن سرهای خود تمام شود، چرا که کل یوم عاشورا کل عرض (ارض) کربلا هیچ‌گاه از یاد حزب الله نخواهد رفت.»
وی با حمله شدید به رییس جمهور ایران در خصوص توافق هسته‌ای گفت: «آقای ریس‌جمهور! به والله فردا تاریخ قضاوت خواهد کرد و آیندگان خواهند پرسید که آیا با بتن ریختن بر قلب دانش این سرزمین چیزی عاید ملت شد؟ چرا مسئولین با وجود عهد شکنی‌های مکرر بیگانگان باز به آنها اعتماد کردند؟ آقای ریس‌جمهور شما در قبال تک تک خون شهیدان مسئول هستید به والله با این همه بد عهدی و کارشکنی شیطان بزرگ آمریکا اگر شما با قاطعیت اعلام نمایید که برجام به دلیل کارشکنی آمریکا از سوی شما لغو می‌شود تاریخ این حرکت حماسی و انقلابی شما را هیچ‌گاه از یاد نخواهد برد و قلب نازنین حضرت ولی عصر (عج) نیز از شما خشنود خواهد شد!»
عبدی هم‌چنین در مورد اظهارات اخیر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در جواب هاشمی این یک کلام کافی است که بگوییم اگر داعش وارد کشور میشد و سبیعه (صبیه) شما را به بردگی می‌برد، آن وقت می‌دانستید که صنعت موشکی و دفاعی کشور و رشادت‌های غیور مردان سپاه اسلام چقدر گرانبها و ارزشمند بوده است.
نیروهای موسوم به حزب‌الله از ابتدای دهه هفتاد با سازماندهی بیت رهبری و احمد جنتی به عنوان گروه فشار وارد فضای سیاست کشور شدند. این نیروها که از بودجه نهادهای خاصی مانند سپاه و نهاد بیت رهبری استفاده می‌کنند، همواره منویات «ارباب قدرت» را با «چوب و چماق و سلاح‌های سرد و گرم» اجرا کرده‌اند.
تهدید به قتل با اغلاط فاحش املایی
حسین باستانی تحلیل‌گر مسائل ایران در صفحه فیس بوک خود بیانیه “حزب الله” پرس را منتشر کرده که ضمن تهدید به قتل موسوی و کروبی (و تلویحا، خاتمی و هاشمی رفسنجانی) انباشته ای از غلط های املایی به چشم می خورد. در این مطلب که در آن به “ابراض [ابراز] ندامت” دوستان آمریکا، اتهام “نغز [نقض] حقوق بشر ایران”، عبارت “کل عرض [ارض] کربلا” و “سبیعه” [صبیه] هاشمی رفسنجانی اشاره شده است.
باستانی می نویسد: ” پایگاه خبری “حزب الله پرس” امروز مطلبی انباشته از غلط های املایی را منتشر کرده که در آن آمده است: “سران منفور فتنه خدا را شاکر باشند که در حصر می باشند و الا حزب الله امان نفس کشیدن به آنها را نمی داد. حزب الله برای آخرین بار به هاشمی و روباه خاکستری محمد خاتمی و تمام کسانی که بخواهند عرصه را به خیال خام خود بر امام خامنه ای تنگ نمایند و از اصول و مبانی انقلاب عدول کنند و درصدد مطرح کردن شورای رهبری و تضعیف ولایت مطلقه فقیه باشند هشدار می دهد اگر در صدد راه اندازی فتنه ای دیگر در کشور باشند حزب الله این بار با راه اندازی فداییان انقلاب و اسلام توسط کمیته های مجازات مردمی برای همیشه چشم فتنه را کور خواهد کرد.”
بیان کننده این هشدار، آقای مهدی عبدی معاونت امور استانها و شهرستان‌های شورای هماهنگی حزب الله شمال غرب کشور است که زیرنظر شورای هماهنگی حزب الله به مسئولیت حسین الله کرم قرار دارد.
برای آشنایی بیشتر با دیدگاه های مندرج در سایت حزب الله پرس، مرور عناوین تعدادی از مطالب این سایت – که از جمله رسانه‌های نمایندگی کننده تشکیلات قدرتمند “حزب الله” در ایران است- بی‌فایده نخواهد بود:
۱- “فتنه گران اگر بخواهند در کشور فتنه جدیدی راه بیاندازند حزب الله با راه اندازی کمیته های مجازات مردمی برای همیشه چشم فتنه را کور خواهد کرد”
۲- “هشدار انصار حزب الله تبریز”
۳- “هرکسی بخواهد در اعتماد مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد تردید کند حزب الله با او برخورد قاطع خواهد کرد”
۴- “هشدار حزب الله به اشعث ها و عمرسعدهای زمان”
۵- “هشدار حزب الله: انقلاب دوم را به راه می اندازیم”
۶- “دشمنان و بدخواهان امام خامنه ای بی شک در آتش دوزخ خواهند رفت”
۷- “هر کسی بخواهد با طرح شورای رهبری جایگاه ولایت فقیه را تضعیف کند حزب الله مادرش را به عزایش خواهد نشاند”
۸- “هشدار شورای هماهنگی حزب الله شمال غرب به صالحی رئیس سازمان هسته ای و وزیر خارجه”
۹- “هرکسی که امروز امام خامنه ای را یاری نکند چکمه های بیگانگان را خواهد بوسید”
۱۰- “حزب الله نخواهد گذاشت صلح امام حسن ع دوباره در تاریخ تکرار شود” …


امروز هاشمی و خاتمی از اسلام ستیزانی همچون بهرام مشیری در هراسند، یا از اسلامگرایانی همچون مهدی عبدی ؟
پس نباید گفت : ننگ و نکبت بر آن ایرانی که در چنین زمانی خود را مسلمان بنامد تا برای مسلمانانی  نظیر مهدی عبدی که افتخارشان به شمار مسلمانان در جهان است، خوراک تهیه کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر