۱۳۹۵ اردیبهشت ۳, جمعه

دزدی ها و اختلاس ها هم تقصیر بدحجابان است


احمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد که علیرغم نظریات انحرافی و متعارض با اسلام در باب معصومیت ولایت فقیه و … به نمایندگی رهبری در استان خراسان منصوب شده است امروز در خطبه های نماز جمعه مشهد گفت: کلیدواژه فساد اخلاقی و اقتصادی جامعه بی حجابی است.
به گزارش کلمه، نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی مدعی شد: وقتی زن و دختر جوانی با کشف حجاب و انواع آرایش و موی پریشان خود را در اختیار نگاه های زهرآلود مردهای هرزه می گذارد، فساد اقتصادی توسعه می یابد و با این امر انسان هایی که می خواهند این شهوترانی تحریک شده و این عیاشی های به ظهور رسیده را عملی کنند، راهی جز آلوده شدن به دزدی ها، اختلاس ها و جنایت های اقتصادی ندارند.
علم‌الهدی همچنین تاکید کرد: در واقع این بی حجابی ها و بی بندوباری ها فساد اقتصادی را تولید کرده است ضمن آنکه اخلاق هم از این ناحیه فاسد می شود.
وی در ادامه ادعاهای خود اظهار عقیده کرد: وقتی بنا شد حوزه غریزه جنسی یک جامعه آنقدر بی بندوبارانه گسترش یابد که هر عنصر بی پروایی در رهگذر اطفای غریزه جنسی مردهای هرزه قرار گیرد این جامعه بستر و مهد فساد می شود و کلیدواژه آن هم در بی حجابی است.
نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی بیان کرد: هیئت ایتالیایی که می‌آید شما با یک شرکت مدلینگ که هنرش طراحی لباس است، قرارداد می‌بندید تا از بلد کفر لباس اسلامی طراحی کند؟ یعنی ما واقعاً فکر نداریم؟ مردمی که در انواع علوم پیشرفته هستند، در طراحی لباسِ اسلامی فکر و مغز نداریم و باید طراح ایتالیایی قرار داد ببندد و فرهنگ آلوده بزهکاری غرب را بیاورد و طراحی لباس کند؟



                سه میلیارد دلار اختلاس از بیت المال کار بدحجابان بود که توسط فرمانده کل سپاه مورد تقدیر قرار گرفت


        نواندیشان دینی این دین را اصلاح خواهند کرد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر