۱۳۹۵ فروردین ۳۱, سه‌شنبه

متن بیانیه ابوالفضل قدیانی ، در رابطه با نامه کروبی










ابوالفضل قدیانی، عضو ارشد سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با اعلام حمایت از نامه مهدی کروبی و تصریح اینکه نمی‌توان از قوه قضاییه انتظار عدالت داشت، نوشته است که از نخبگان انتظار می‌رود که در مقابل استبداد دینی مقاومت کرده و کوشش کنند که مطالبه برداشتن حصر رهبران جنبش سبز آقایان موسوی، کروبی و خانم رهنورد و آزادی زندانیان سیاسی فراموش نشود.


متن این بیانیه را که برای انتشار در اختیار کلمه قرار گرفته با هم می‌خوانیم:
نامه شجاعانه و مسئولانه آقای کروبی یکی از رهبران جنبش سبز به آقای حسن روحانی رییس جمهور، خواندنی و عبرت‌آموز است. این نامه اگرچه خطاب به آقای روحانی است اما در حقیقت مخاطب آن شخص آقای خامنه‌ای و مضمون آن استیضاح وی است. موضوعاتی که در این نامه طرح شده همه حاکی از حقایق تلخی و ظلمی است مسلم که توسط حاکمی مستبد و متکبر با مدیریتی مخرب، ویرانگر و همیشه طلبکار بر این ملت مظلوم رفته است.
موارد مطروحه در نامه اندکی از جرایم ارتکابی مستبد حاکم بر ایران است که خود کیفرخواستی است روشن و گویا جهت محکومیت وی. متاسفانه این جرایم همچنان ادامه دارد و یکی از تازه‌ترین آنها کارشکنی علیه دولت و ایجاد سد و مانع بر سر راه تداوم برجام و جلوگیری از تسری آن در عرصه اقتصاد و به خصوص سیاست داخلی است. حملات تند و تیز ایشان به آقای حسن روحانی در ارتباط با برجام ۲ نیز حاکی از این نگرانی شدید است.
به نظر می‌رسد که این خود ترفندی برای فلج کردن دولت در حوزه اقتصاد است که در نهایت نارضایتی مردم بیشتر و بیشتر شود تا شاید خودکامگان بتوانند سوار بر موج خشم و نارضایتی اقشار آسیب پذیر و محروم جامعه، در انتخابات ریاست جمهوی ۹۶ هرچه بیشتر از آراء آقای روحانی بکاهند و فردی شیاد و عوام فریب مانند آقای احمدی نژاد را بر کرسی ریاست جمهوری بنشانند.
کاش در این سرزمین دستگاه قضایی مستقلی وجود داشت که عدالت و انصاف در آن مرعا بود؛ در آن صورت می شد امیدی به اجرای عدالت داشت. اما در حال حاضر دستگاه قضایی بطور مطلق تحت سیطره رهبر است و انتظار عدالت از آن آرزویی بیش نیست.
البته نمی‌توان از این قوه قضاییه انتظار عدالت داشت اما از نخبگان می‌توان انتظار مقاومت در مقابل استبداد دینی به قدر مقدور و حمایت از نامه آقای کروبی که موضوعات مندرج در آن غیرقابل انکار و تکذیب است را داشت و امید است با اندکی تغییر در استراتژی انفعال به هر شکل ممکن حمایت خود را از این نامه اعلام نمایند و گام‌هایی در جهت ایستادگی در مقابل استبداد بردارند و کوشش کنند که مطالبه برداشتن حصر رهبران جنبش سبز آقایان موسوی، کروبی و خانم رهنورد و آزادی زندانیان سیاسی فراموش نشود.
من الله توفیق
ابوالفضل قدیانی
سی ام فروردین ۱۳۹۵

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر