۱۳۹۵ اردیبهشت ۱۰, جمعه

آینده « بد حجابی » در جامعه « بی حجابی » است



دیگربان



احمد خاتمی٬ امام جمعه موقت تهران می‌گوید آینده و «شیب بدحجابی» در ایران بی‌حجابی است٬ مبارزه فرهنگی در فضای مجازی «غوغا» می‌کند٬ درباره برجام باید «اعتدالی» سخن گفت٬ عربستان در همه «آدم‌کشی‌ها» حاضر است و ایران «به حج با ذلت و ناامن نمی‌رود.»


مهم‌ترین گزاره‌های اظهارات وی:


● {دشمن قصد دارد} در عرصه فرهنگی از درون یک ملت را پوک، بی‌محتوا و بی‌وفا کنند و این ته قصه است. این مبارزه فرهنگی به خصوص در فضای مجازی غوغا می‌کند. سایت‌ها شبکه‌های بیگانه رسانه‌های دیداری و شنیداری، رسانه‌های مکتوب، در عرصه سینما و کتاب، سلاح در جنگ نرم اینها هستند.

● {علی خامنه‌ای} در سال ۷۰ عناوینی از قبیل تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی استفاده کردند که در این رابطه ‌آنچه برای ما ملموس است مساله بی‌حجابی، بدحجابی و بدحجابی‌ای است که شیب بی‌حجابی دارد و آینده به سمت بی‌حجابی رفتن در صحن جامعه دارد.

● کسی انکار نکند که دشمن ابتذال به هرزگی را می‌خواهد...ما نمی‌گوییم هر کس چه دختر و چه پسر بد گشت ضد انقلاب است. ممکن است شیطان او را گول زده باشد و غافل شده باشد....ولی اینکه توطئه دشمن در کار است کسی انکار نکند٬ این واقعیت است.

● طرح امنیت اخلاقی اجتماعی‌ در راستای مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر، مبارزه با اراذل و اوباش، مبارزه با سارقان کیف قاپ و زورگیر، مبارزه با مزاحمان نوامیس مردم همچنین مبارزه با کسانی که مشروبات الکلی توزیع می‌کنند و مبارزه با بی‌حجابی و بدحجابی است. لذا در این عرصه مهربانانه {طرح امنیت اخلاقی}، قانونمدارانه برخورد شود فقط ضابطان نیروی انتظامی وارد می‌شوند.

● از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز هیچ موضوعی به اندازه برجام تندروی دوطرفه نداشته است. یکی می‌گوید در طول ۱۰۰ سال اخیر موفقیتی بی‌سابقه بوده است یعنی برجام را از انقلاب اسلامی نیز مهم‌تر دانسته است. فردی می‌گوید مخالفین برجام از اسرائیل نیز بدتر هستند یکی دیگر می‌گوید مخالفین برجام مانند افراطی‌های آمریکا یعنی صهیونیست‌ها هستند.

● من تعجب می‌کنم با این افراط و تفریط‌ها می‌خواهیم مسائل را تحلیل کنیم؟ چه اشکالی دارد ما معتدل حرف بزنیم و بگوییم برجام یک پدیده در سیاست خارجی ما است و مسئولان محترم ما مخلصانه به انگیزه خدمت جلو رفتند ولی آمریکا دارد بدعهدی می‌کند؟

● {با انتقاد از موضع‌گیری‌های تند علیه برجام}: این حرف‌ها چیست مگر می‌شود با داشتن رهبری، هوشیار، بیدار مانند مقام معظم رهبری این اتفاق‌ها بیفتد.

● مسئولین محترم به ویژه رئیس جمهور در اینجا خوب موضع گرفتند. این موضع در شان جمهوری اسلامی است و این لقمه‌ای نیست که به این راحتی‌ها از گلوی آمریکا پایین برود.

● این قارون منطقه {عربستان} که روز به روز ارتباطش و خوش‌خدمتی‌هایش را به رژیم صهیونیستی علنی می‌کند که به نیابت از صهیونیست‌ها در یمن می‌جنگد و در بحرین جنایت می‌کنند و در سوریه نیرو پیاده می‌کنند، جنگ‌های اینها، جنگ‌های نیابتی است. این یک حقیقتی است، در هر کجای دنیا یک عملیات تکفیری می‌بیند، جای پای ریال عربستان سعودی است. در آدمکشی‌ها، همه جا عربستان حاضر است.

● دارند شیطنت می‌کنند که حجاج ایرانی را در مراسم حج راه ندهند، شما چکاره هستید؟...حرف ما یک کلمه است، ایران حج با امنیت و باعزت می‌خواهد و به حج با ذلت و ناامن نخواهد رفت.






هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر