۱۳۹۵ تیر ۲۹, سه‌شنبه

حمله به ترانه علیدوستی و مهناز افشار


توانا – چند روز پیش بود که ترانه علیدوستی، هنرپیشه ایرانی در توئیتر خود در مورد وضعیت نرگس محمدی که در اعتصاب غذا به سر می‌برد نوشت:
«دختر من به «نرگس» می‌گه «مَرگس». صداش هر هفته عوض می‌شه و حرف زدنش قشنگ‌تر. اگه نمی‌تونستم هر روز به حرف‌هاش گوش بدم، می‌مُردم.»
مهناز افشار نیز در توئیتر خود با هشتگ نرگس محمدی نوشته بود: «فقط یک مادر می‌فهمد».
رجانیوز در گزارشی با عنوان «هم‌صدایی مهناز افشار و ترانه علیدوستی با منافقین و آل سعود علیه جمهوری اسلامی در پروژه نرگس محمدی» نوشت:
«بعد از همایش منافقین در پاریس که با حمایت مالی و سیاسی عربستان سعودی همراه بود، پروژه‌ای رسانه‌ای با هدف تحت فشار قرار دادن جمهوری اسلامی ایران آغاز گردید. فاز اول این پروژه که توسط منافقین آغاز شده بود، کمپینی بود با شعار FreeNarges# که اولین توییت‌های آن توسط حساب‌های منافقین آغاز و همزمان اکثر جریانات ضدانقلاب و حتی برخی فرقه‌های بدنام با آن همصدا شدند.
در این میان برخی از اهالی سینما مانند ترانه علیدوستی و مهناز افشار نیز با منافقین تروریست و آل سعود جنایت‌کار همراه شده و در این کمپین مشارکت نمودند، شایسته است مسئولین محترم قضایی نسبت به مشارکت این افراد در این حرکت غیرقانونی و ضدانقلابی واکنش نشان دهند. لازم به ذکر است که این دو نفر در کمپین‌های دیگر گروه‌های ضدانقلاب علیه جمهوری اسلامی مشارکت داشته‌اند.
آمارهای استخراج شده از افراد حاضر در این کمپین و موقعیت جغرافیایی آنها نشان می‌دهد که سعودی‌ها بیشترین درصد مشارکت خارجی‌ها در این کمپین را داشته‌اند.»
همچنین رجانیوز با یک آمار قلابی تلاش کرد که نشان بدهد ۵۰ درصد کسانی که در مورد نرگس محمدی و شرایط دشوار او توئیت نوشته‌اند از عربستان سعودی بوده‌اند.
از: گویا

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر