۱۳۹۵ تیر ۲۹, سه‌شنبه

اگر این همه وقت و انرژی که برای تخریب می گذارند صرف سازندگی می شد، الان چه مملکتی داشتیم؟!


شهیندخت مولاوردی، معاون رییس جمهور در امور زنان در یادداشتی تلگرامی نوشت:
این روزها برخی رسانه ها با هدف اختلاف افکنی سناریوی جدیدی را با موضوع استیضاح یکی از اعضای کابینه به صورت هماهنگ دستمایه ی اثبات گسست میان اصلاح طلبان و دولت و مجلس، به موازات اصرار بر اثبات شکاف و تقابل میان دولت و نظام در دستور کار خود دارند.
نمونه ی آن ماجرای مصاحبه ی کوتاه اینجانب در حاشیه ی مراسم ختمی در روز جمعه است که بعد از مورد سوال قرارگرفتن در این زمینه بیان کردم ظاهرا بنا به اعلام رییس فراکسیون امید این موضوع منتفی است و بعد از اشاره ی خبرنگار به تجربه ی کار تشکیلاتی نداشتن برخی نمایندگان مطرح کردم که قاعدتا از کسانی که لیستی رای آورده اند انتظار می رود تشکیلاتی عمل کنند و نهایتا بعد از نام بردن از یکی از نمایندگان عضو فراکسبون امید توسط خبرنگار، در مورد دلایل اصرار ایشان

بر استیضاح سوال شد که من هم گفتم از خودشان بپرسید و در پاسخ اینجانب نه اسمی برده شده و نه از واژه ی خودسرانه استفاده شده است! این کل ماجرایی است که این روزها بهانه ی تسویه حساب و از آب گل آلود ماهی گرفتن عده ای شده است.

خیلی وقتها با خودم فکر می کنم این همه وقت و انرژی که این عده برای تشکیل اتاق فکر تخریب و طراحی نقشه و وارونه نمایی و …. اختصاص می دهند صرف همکاری و تعامل برای سازندگی و پیشبرد امور می شد الان چه مملکتی داشتیم….

خانم مولاوردی، این نظام یک نظام اسلامی همانند 57 کشور مسلمان دیگر، در کدامیک از آنها خبری از سازندگی است.
اسلام دیانی است برای تخریب .  به آن انتقاد کنی تو را تخریب خواهند کرد    

          
   
بنگرید که این جنایتکاران در قاب اسلام چه بالایی بر سر این « این فعال حقوق بشر » در می آورند!     


این مفتخور ها را شما چگونه می خواهید از سر مفتخوری و سواری از مردم برهانی ؟


زمانیکه این جنابان با تمام توان برای ارتجاع اسلام جان می دهند ، آیا می خواهید « حقوق بشر » در کشور رشد نماید؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر