۱۳۹۶ دی ۲۷, چهارشنبه

آقای رضا پهلوی، در این برهه از زمان که می توانید همچون کاوه آهنگر با شعار « اصلاحات در چهارچوب سکولاریسم » همه را بدور خود جمع کنید و همگام با آنان  ضحاکان ماردوش را از سرزمین نیاکانمان برهانید ، بی شرمانه است که اجازه دهید  چاپلوسان و غارتگران ازپیکر شما دیکتاتوری دیگر بسازند . 
             جهت یاد آوری به شما و هموطنان این تصویر همواره باز نشر خواهد شد!





ببینید که چگونه بیگانگان نقش استبداد را در زمان پدرتان مثبت ارزیابی می کنند

روزنامه تلگراف: چرا معترضان ایرانی خواهان بازگشت شاه هستند؟

shah_011718.jpg
گزارشی از جوسی انسور در روزنامه تلگراف

ترجمه صدای آمریکا
ولیعهد شاه فقید ایران از شنیدن اسم پدربزرگش از زبان معترضان تظاهرات اخیر در ایران تعجب کرده بود.
برای اولین بار طی چند دهه، رضا شاه پهلوی یک بار دیگر بر لب ها و اذهان دست کم بعضی از شهروندان ایران حتی در قم و مشهد نشسته بود.
رضا پهلوی، فرزند ۵۷ ساله محمدرضا شاه، به روزنامه تلگراف گفت: «مثل زمانی است که ابرها برای مدتی جلوی خورشید را گرفته اند، اما سرانجام نور چیره می شود.»
شاهزاده رضا پهلوی که هنگام انقلاب ۱۳۵۷ یک نوجوان بود اینک یک جنبش اپوزیسیون را از منزلش در ایالت مریلند در آمریکا رهبری می کند.
رضا پهلوی می گوید: «بیشترین نکته مشترک ایرانیانی که با آن ها صحبت می کنم این است که والدین شان را برای رویدادهای سال ۱۳۵۷ و قرار دادن آن ها در وضعیت آشفته کنونی شان مقصر می دانند. بیشتر آن ها به من می گویند اشتباه پدران و مادران شان را تکرار نخواهند کرد.»
بیش از دو سوم جمعیت ایران پس از انقلاب به دنیا آمده اند و خاطره و تجربه ای از پیش از انقلاب و زمانی که ایران قانون اساسی مشروطه را رد کرد و حکومت اسلامی روحانیون را به جای آن پذیرفت ندارند.
خاندان پهلوی در دوران حکومت خود به سرکوب کمونیست ها و اسلامگرایان دست می زد و با به کار گیری پلیس مخفی، شکنجه و اعدام اعتراضات سیاسی را خاموش کرد. از دوره حکومت ۵۴ ساله پهلوی گاهی به عنوان دوره «دیکتاتوری سلطنتی» یاد می شود.
حامیان خاندان پهلوی در ایران می گویند کشور در آن دوره شاهد پیشرفت بود، از روابط خوب با غرب، رشد سریع صنعتی و یک اقتصاد قوی لذت می برد.
حمید دانشجوی ۲۴ ساله از اهواز می گوید: «حداقل زمان شاه آزادی های اجتماعی داشتیم و پاسپورت مان ارزشی داشت.»
رضا پهلوی می گوید: «اطمینان دارم این آغاز یک انقلاب است، انقلاب ها طی یک شب اتفاق نمی افتند.»
  آقای رضا پهلوی ، من نه تنها دشمن آخوند و نظام آخوندی هستم بلکه هر مسلمانی را در هر نقطه از جهان ، عنصری  در تداوم فاشیسم می دانم.

اما اگر قرار شود که مردم نظام آخوندی را سرنگون کنند و نظام سلطنت را جایگزین آن کنند، بدانید که من و بسیاری همانند من ، با تمام توان در کنار آخوندها و پاسداران آنها قرار خواهم گرفت. زیرا این استبداد کور که امروز بر این سرزمین استوار شده است ، هیچ چیز نیست جز ارمغانی از الطاف پدر تاجدارتان .

با ارادت
عبدالحمید وحیدی  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر