۱۳۹۵ فروردین ۴, چهارشنبه

نماینده ولی فقیه در شیراز گفت : نمی توانیم انقلابی باشیم اما با « دزد » کنار بیائیم

Asadollah-Imani-sahamnews
پس از سخنان روز اول فروردین آیت‌الله علی خامنه‌ای در مشهد، موج حملات نمایندگان و وابستگان او به دولت حسن روحانی و شخص رئیس‌جمهور، افزایش و شکل تازه‌تری به خود گرفته است.

به گزارش «سحام»، در جدیدترین اظهارات منسوبین رهبر ایران، نماینده ولی‌فقیه در شیراز گفت: «رئیس‌جمهور در سخنان خود برجام ۲ را به ملت وعده داد، آن‌چه که عقل حکم می‌کند آن است که شما فعلا آن‌چه را که برجام ۱ نامیده‌اید را به سرانجام برسانید، اگر نتیجه گرفتید و مردم این نتیجه را لمس کردند، بعد سراغ برجام ۲ بروید. ولی وقتی هنوز در برجام ۱ مانده‌اید و برد- برد شما تبدیل به «خسارت» شده، چه انتظاری دارید که تمایلی به اجرای برجام‌های بعدی باشد.»

به نظر می‌رسد سخنان امام جمعه شیراز مبنی بر «خسارت» خواندن برجام، در امتداد سخنان علی خامنه‌ای باشد که برجام را «خسارت محض» نامیده است.

اسدالله ایمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی فتن، اظهار داشت: تدام انقلابی بودن نظام در گرو انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن ارکان نظام است. انقلابی بودن ارکان نظام به معنای آن است که خود نظام انقلابی بماند؛ زیرا سیاست‌گذاری و اجرای امور دست این رکن‌ها می‌باشد، بنابراین اگر ارکان نظام از انقلابی بودن فاصله بگیرد، متاسفانه شاهد آن خواهیم بود که نظام هم از انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن دور خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس در پاسخ به این سوال «آیا انقلابی بودن با ارتباط با آمریکا و ایادی استکبار قابل جمع شدن است؟» گفت: طبیعتا قابل جمع شدن نیست، زیرا استکبار و ایادی استکبار تمامیت‌خواه و انحصار طلب‌اند و همه چیز را برای خودشان می‌خواهند، آن‌ها بر این باورند که دنیا باید در خدمت ما باشد؛ مثل ما فکر کنند، مثل ما بی‌اندیشند، مثل ما بپوشند و هر چه گفتیم و خواستیم عمل کنند و تمام منابع طبیعی و غیر طبیعی خود را در اختیار ما قرار دهند؛ اینان خواسته‌های آمریکا و ایادی استکبار است. بنابراین انقلابی بودن با ارتباط با آمریکا امکان‌پذیر نیست، زیرا کسی که حافظ منافع و اموال خود است قطعا نمی‌تواند با «دزد» کنار بیاید بلکه با آن مقابله می‌کند. آمریکا می‌گوید همه چیز، حتی هویت شما باید مال من باشد؛ که این خفت با ذات هر انسان آزاده و مستقلی تناقض دارد. بنابراین ارتباط با آمریکا به هیچ شکلی با روحیه آزادگی و انقلابی ما سازگار و هماهنگ نیست.
وی اظهار عقیده کرد: آمریکا به آن‌چه که از ما می‌گیرد اکتفا نمی‌کند، بلکه از آن پلکانی به وجود می‌آورد و خواسته‌های خود را یک به یک مطرح کرده تا موقعی که ملت ما را از هویت اصلی خود، دور سازد.

امام جمعه شیراز درباره خلف وعده‌های آمریکا در پسابرجام گفت: دولت و مجلس و به خصوص مجلس باید ضرب‌الاجلی تعیین کنند که مثلا تا فلان تاریخ باید تحریم‌های بانکی به صورت کامل برداشته شود در غیر این‌صورت ما آن را نقض برجام تلقی می‌کنیم. مستندات را هم به سازمان ملل اعلام کرده و آمریکا را ناقض برجام معرفی می‌کنیم تا بتوانیم برنامه‌های خود را به روال سابق بازگردانیم. ما تا چه زمانی می‌توانیم با آمریکا کج‌دار و مریز طی کنیم و با وعده‌های آمریکا سرگرم بشویم؟!

سخنان این نماینده ولی‌فقیه در شیراز در حالی بیان شده که مقامات حکومتی ایران از جمله علی خامنه‌ای، شدت حملات خود را به آمریکا افزایش داده‌اند.
آیت‌الله خامنه‌ای در سخنرانی اولین روز از نوروز، به خلف وعده آمریکا در اجرای برجام اشاره کرد، اما از آن‌جا که وی نزدیکی زیادی به دولت روسیه دارد، از عدم اجرای تعهدات روسیه در قبال ایران هیچ سخنی به میان نیاورد.

تاخیر در تحویل سامانه موشکی اس ۳۰۰ به ایران علی‌رغم پرداخت تمامی مبلغ قرارداد، تاخیر ۲۰ ساله در راه اندازی نیروگاه اتمی بوشهر و بهانه‌جویی‌های مکرر روس‌ها و … از جمله مواردی است که آیت‌الله خامنه‌ای به آن‌ها هیچ اشاره‌ای نکرده و نمی‌کند.

این در حالی است که ایران و آمریکا از ابتدای انقلاب اسلامی سال ۱۳۵۷ تا کنون، هرگز با هم به صورت مستقیم مراودات مالی و اقتصادی نداشته‌اند.

از اسدالله ایمانی به عنوان یکی از حامیان حمله وحشیانه به علی مطهری در شیراز نام برده می‌شود. این حمله در سال ۱۳۹۴ با هماهنگی وی و توسط اعضای سپاه فجر شیراز صورت گرفت و آقای مطهری با خوش اقبالی از مرگ نجات یافت.

ننگ و نکبت بر آن ایرانی که خود را مسلمان بنامد !

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر