۱۳۹۵ آذر ۹, سه‌شنبه

به نظر می رسد که حاکمیت به خط آخر رسیده و نفسهای آخر را می کشد

دکتر محمد ملکی
دکتر محمد ملکی در مصاحبه اختصاصی با شبکه جهانی «دُرّ تی وی» با اشاره به حسابهای شخصی صادق لاریجانی گفت،
در طول چند ماه گذشته موضاعاتی در حال افشا شدن است که من فکر میکنم همه اینها به یکدیگر متصل است، افشای حقوقهای کلان نجومی، فایل صوتی آیت الله منتظری، ماجرای سعید مرتضوی، فساد اخلاقی سعید طوسی و آخری هم که حسابهای صادق لاریجانی و فساد قوه قضائیه، تمام اینها تداعی کننده سالهای آخر حکومت پهلوی است.
دکتر محمد ملکی گفت، اگر ملاحظه بفرمایید در تمامی این افشاگریها پای رهبر نظام گیر است، حمله ها به رهبری شدت بیشتری گرفته و از سوی دیگر اعتصابات و تجمعات هرروزه اقشار مختلف جامعه نشان دهنده این است که این نظام نفسهای آخرش را میکشد و به آخر خط رسیده.


دکتر محمد ملکی گفت، رسانه های آزاد باید فعال عمل کنند و این مسائل(افشاگریها) را زنده نگاه دارند تا سطح اگاهی مردم ارتقاء یابد و به جایی برسیم که کسانی چون برادران لاریجانی نتوانند چنین تاخت و تاز کنند و در دادگاههای عادل وضعیت همگان مشخص شود.
دکتر محمد ملکی در ارتباط با مجلس کنونی گفت، به نظر می آید که مجلس تغییر کرده و نمایندگان هم احساس کرده اند که تغییرات بنیادی مهمی در راه است.
دکتر محمد ملکی در ارتباط با اظهار نظر فائزه رفسنجانی در ارتباط با قطعنامه سازمان ملل گفت، فائزه رفسنجانی افکار باز و روشنی دارد و در دفاع از حق کوتاهی نمیکند.
دکتر محمد ملکی در پایان گفت، درخواست اشد مجازات توسط حسین الله کرم برای سعید طوسی نیز در ادامه همان سلسله اتفاقاتی است که از چند ماه پیش در ایران آغاز شده و رهبرنظام را نشانه گرفته است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر