۱۳۹۵ آبان ۲۵, سه‌شنبه

بحث دزدی های رئیس محترم قوه قضائیه در صحن مجلس



محمد صادقی، نماینده مجلس شورای اسلامی از تهران امروز در صحبتهای خود گفت: در روزهای اخیر اخبار و شایعاتی درباره افتتاح حسابهای متعدد شخصی به‌ نام رئیس محترم قوه قضاییه در فضای مجازی و حقیقی منتشر شده است. 


وی با بیان اینکه طبق گفته وزیراقتصاد این کار از 20 سال پیش انجام می‌شده اضافه کرد: کدام قانون اجازه می‌دهد وجوه دولتی به حسابهای شخصی واریز شود بویژه‌ این‌که بخش قابل توجهی از وجوه واریزی به این حسابها متعلق به اشخاص حقیقی است متعلق به اصحاب دعوا در محاکم حقوقی و کیفری و بعضاً متعلق به متهمان در دادسراهاست.

وی افزود: سؤال من این هست که کدام موازین شرعی اجازه می‌دهد قوه قضاییه در این وجوه تصرف بکند این وجوه را سپرده گذاری بکند و سود حاصله را تملک بکند؟.


روحانی: هرچه بگندد نمکش می زنند، وای به روزی که بگندد نمک! (فیلم زیر)

چرا هزار میلیارد تومان از درآمد بیت المال باید به حسابهای شخصی صادق لاریجانی رئیس قوه قضائیه واریز شود؟

منابع خبری شبکه جهانی "دُرّ تی وی" از وجود ۶۳ حساب شخصی با موجودی ۱۰۰۰ میلیارد تومان متعلق به صادق لاریجانی رئیس قوه قضائیه خبر دادند.

پایه این فساد کلان صورت گرفته توسط رئیس قوه قضائیه را ناصر سراج، رئیس بازرسی کل کشور اعلام و کمیته سه نفری تشکیل شده از نماینده سازمان بازرسی کل کشور، نماینده دولت و نماینده قوه قضائیه تایید کرده اند.

لازم به ذکر است که ۶۳ حساب شخصی متعلق به رئیس قوه قضائیه با موجودی ۱۰۰۰ میلیارد تومان، تنها تک امضای صادق لاریجانی را دارد و تاکنون سه نفر از قوه قضائیه و دو نفر از بانک ملی که اقدام به افشای این فساد کلان کرده اند، بازداشت شده اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر