۱۳۹۵ آذر ۴, پنجشنبه

چرا لباس روحانیت را کنار گذاشتید؟؟


مدتی است که از محمود صادقی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی تصویری منتشر شده است که در آن وی لباس روحانیت به تن دارد. طبق اطلاعات منتشر شده این تصویر مربوط به تبلیغات انتخابات دوره ششم مجلس شورای اسلامی است.

صادقی در باره کنار گذاشتن لباس روحانیت گفت: همیشه لباس روحانیت را بار سنگینی بر عهده خودم می دانستم چون انسانی که ملبس به لباس روحانیت می شود باید خیلی وارسته باشد زیرا مردم از روحانی انتظار دارند.

نماینده تهران در مجلس گفت: زمانی که لباس پوشیدم مرحوم آیت الله اراکی به مزاح به من گفتند «تا دیروز عمامه سیاه به سر داشتی و اگر لکه ای داشت دیده نمی شد اما از امروز عمامه سفیدی داری و کوچکترین لغزش تو دیده می شود». صادقانه بگویم که من هم احساس کردم شایستگی لازم برای پوشیدن لباس روحانیت را ندارم. از آن موقع گاهی لباس می پوشیدم و کم‌کم این توفیق از من سلب شد و دیگر لباس نمی پوشیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر