۱۳۹۵ مهر ۸, پنجشنبه

چرا این جنابان روشنفکر سکوت اختیار کرده اند؟


حسین نوری همدانی از مراجع تقلید روز چهارشنبه در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن ایام محرم، "تبلیغ و ترویج معارف اهل بیت و تبیین ماهیت انقلاب اسلامی" را رسالت مبلغان دانست. 


نوری همدانی انقلاب اسلامی ایران را باعث "عزت مسلمانان و آزادیخواهان جهان و خوار شدن مستکبران جهانی دانست" و تاکید کرد: "علما و روحانیت در قبال این انقلاب که نشات گرفته از غدیر و عاشورا و زمینه ساز ظهور است، وظیفه سنگینی دارند."



وی با استناد به آیه نفر، "رسالت طلاب" را به آنان گوشزد کرد و گفت: "طلاب بعد از فراگیری علوم دینی و حوزوی باید وظیفه تبلیغی خود را انجام دهند و در قم تمرکز نداشته باشند."


وی در ادامه حرفهايش خاطرنشان کرد: "تفکری که امروز جامعه اسلامی ما را تهدید می کنند این است که برخی می گویند باید با کل دنیا سازش کنیم."

نوری همدانی تصریح کرد: "این سخن با منطق قرآن و آموزه های دینی سازش ندارد و با سیره حضرت رسول اکرم نیز در تضاد است.



حال ، این پرسش پیش می آید که آیا پیامبر اسلام به « سازش » اعتقاد داشت ؟
ما با آقایان خمینی و نوری همدانی هم باور هستیم که نه در قرآن و نه در سیره پیامبر اسلام کمترین نشانی از اصل « سازش » دیده نمی شود. و همانطور که خمینی می گوید: جنگ جنگ تا پیروزی و غلبه بردشمن. چنین است منطق قرآن و سیره پیامبر اسلام . بنابراین، اگر خود را مسلمان می دانیم باید مانند، خمینی، ملا عمر، بن لادن و بوکوحرام همواره در جنگ بسر ببریم تا به ارزشهای صدر اسلام برسیم ، یا باید با این اندیشه به مبارزه برخیزیم!  
 حال در می یابیم که این جنابان که بر خود نام « روشنفکر دینی » نهاده اند، جز فریبکاری هیچ چیز در چنته  ندارند!     

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر