۱۳۹۵ فروردین ۳۰, دوشنبه

اشتفال جدید : ساماندهی بیش از 7000 مامور طرح امنیت اخلاقی !!!


سردار ساجدی خبر داد: از امروز گشت نامحسوس پلیس امینت اخلاقی با بیش از ۷۰۰۰ نیرو در سطح معابر فعالیت خود راآغاز خواهد کرد. این نیرو شامل زن و مرد با حضور در معابر نسبت به رصد موارد غیر اخلاقی به پلیس امنیت کمک خواهند کرد.

به گزارش «انتخاب»، سردار حسین ساجدی‌نیا صبح امروز در مراسم آغاز به کار گشت نامحسوس پلیس امنیت اخلاقی که با حضور معاون دادستان تهران برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای این هفته طرح امنیت اخلاقی به شکل محسوس و در سطح گسترده‌ای در سطح میادین، مجتمع‌های تجاری و بزرگراه‌های پایتخت به اجرا در آمده است، گفت: علاوه بر این طرح، از امروز گشت نامحسوس پلیس امینت اخلاقی نیز در سطح معابر فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. براین اساس بیش از ۷۰۰۰ نیروی زن و مرد با حضور در معابر نسبت به رصد این موارد و اطلاع آن به پلیس امنیت اقدام خواهند کرد.

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه فعالیت این ماموران به چه صورت خواهد بود، گفت: این افراد در صورت مشاهده موارد ناهنجاری همچون مزاحمت برای نوامیس، آلودگی صوتی، کشف حجاب در خودرو و انجام حرکات نمایشی در خیابان، شماره پلاک خودرو را برداشته و از طریق سامانه پیامکی به مرکز پلیس امنیت اخلاقی اطلاع می‌دهند سپس از سوی پلیس امنیت با این افراد تماس گرفته و از آنان خواسته می‌شود که در موعد تعیین شده به پلیس مراجعه کنند.

ساجدی‌نیا ادامه داد: اگر این افراد از دستور پلیس سرپیچی کرده و به آن تمکین نکنند با توجه به اینکه پلیس آدرس این افراد را در اختیار دارد به منازل آنها مراجعه می‌کند و اگر آدرس این افراد مخدوش یا به هر دلیل تغییر کرده باشد، با آنان تماس گرفته شده، تخلف خودروی مذکور در فهرست افراد خاطی ثبت شده و هنگام نقل و انتقال پلاک خودرو و یا فروش خودرو یا هنگام دریافت خدمات برای خودرویشان این افراد شناسایی شده و با آنان برخورد خواهد شد ضمن آنکه تا اطلاع بعدی به این افراد خدماتی نیز ارائه نخواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت این ۷۰۰۰ نیروی نامحسوس اظهار کرد: آموزش‌های لازم به این افراد داده شده و آنها به عنوان پلیس و ضابط قضایی شناخته شده و در این زمینه عمل خواهند کرد و احکام قضایی لازم نیز در این خصوص اخذ شده است.

به گفته رییس پلیس پایتخت، این افراد به طور مستقیم حق برخورد با شهروندان را نداشته و تنها اطلاعات را به پلیس امنیت منتقل خواهند کرد، چراکه تنها پلیس به شکل محسوس و با لباس نیروی انتظامی حق برخورد با شهروندان خاطی را دارد.

ساجدی‌نیا تاکید کرد: شهروندان در صورت مواجهه با افرادی که خود را پلیس نامحسوس نامیده هوشیار بوده و بدانند پلیس نامحسوس حق برخورد با شهروندان را ندارد.

رییس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه طرح امنیت اخلاقی نیز در سطح پایتخت ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: طرح‌های دیگری نیز از سوی پلیس در روزهای آتی اجرا خواهد شد که برخورد با خرده‌فروشان موادمخدر، برخورد و جمع‌آوری معتادان متجاهر و برخورد با اراذل و اوباش و… از جمله آنهاست.


ننگ و نکبت بر آن ایرانیانی که در چنین فضایی خود را مسلمان می نامند !!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر