۱۳۹۵ اردیبهشت ۶, دوشنبه

بیدار نشوید به زباله دان ریخته خواهید شد


هشدار سردار نقدی به روحانی
دیگربان

محمدرضا نقدی٬ فرمانده سازمان بسیج گفته «پرونده خوش بینی به مذاکره با آمریکا برای همیشه به زباله‌دان تاریخ فرستاده شده و آنهایی که به بهبود اقتصاد از طریق مذاکره دلخوش کرده بودند، اگر بیدار نشوند به زباله‌دان خواهند رفت.»

آقای نقدی این اظهارات را در کنایه‌ای به حسن روحانی و دولت وی بیان کرده و افزوده که آمریکا «چند نفر نفوذی» درست کرده‌ و «چند تا روزنامه توسط غارتگران بیت‌المال راه» انداخته است.

وی خطاب به مقام‌های آمریکایی گفته «فکر کرده‌اید می‌توانید ایران را با این چند نفر به تمسخر بکشانید؟ با یاری پروردگار ملت ایران تا آخرین ریال اموال خود را از حلقوم شما بیرون خواهد کشید.»

نقدی افزوده «به اموال بیت‌المال ایران دست درازی می‌کنید؟ ملت ایران را نشناخته‌اید پرونده نرمش قهرمانانه مال هسته‌ای بود٬ وقتی موقعش برسد تا فروپاشی آمریکا» آرام نخواهد نشست.

رئیس سازمان بسیج اضافه کرده «آمریکا می‌خواهد با چپاول اموال ایران و ممانعت از تبادل تجاری دیگر کشور‌ها و واداشتن نفوذی‌های خود٬ اقتصاد مولد ایران را به نابودی بکشاند.»

آن‌طور که نقدی گفته آمریکا می‌خواهد «مردم ایران را مثل شوروی سابق به فقر و فلاکت بکشاند تا به خیال خام خودشان ملت ایران خسته شود.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر