۱۴۰۱ شهریور ۳۰, چهارشنبه

 فراخوان برای اتحاد با مردم کردستان

عبدالستار دوشوکی
متاسفانه در استان سیستان و بلوچستان رژیم توانسته از طریق کنترل مولوی های بلوچ (که خود شدیدا موافق حجاب هستند) و همچنین از طریق به اصطلاح سران طوایف و عشایر که در بسیج عشایری سپاه هستند, و ایجاد جو امنیتی شدید از پیوستن مردم استان و بخصوص دانشجویان به قیام مردم جلوگیری کند.  رسانه های مذهبی ماهواره ای نظیر وصال حق و توحید و کلمه و غیره که بر روی مردم سنی مذهب بلوچ تمرکز کرده اند, نیز همسو با مولوی های بلوچ هستند و عملا از مردم می خواهند که گوش به فرمان "علما" و "رهبران طایفه" خود باشند. هزاران نفر از هر دو این قشر بصورت رسمی حقوق ماهیانه از حکومت دریافت می کنند.

برخی از فعالان در داخل استان  و بخصوص دانشجویان دانشگاه های سیستان و بلوچستان تلاش می کنند امروز تظاهراتی در زاهدان و دیگر شهرها صورت بگیرد. جو بسیار امنیتی است. بنده هم دیشب پیامی فرستادم که در فضای مجازی منتشر شده است. امیدوارم تشویقی بشود برای حضور مردم استان. انعکاس این ویدئو در سایت و رسانه شما بسیار مفید واقع خواهد شد.

لینک به یکی از ویدئوها در یکی از صفحات اینستاگرامی که تا به اکنون بیش از 26 هزار بیننده عمدتا در استان داشته در زیر آمده است:

https://www.instagram.com/reel/CivOeCcjIY7/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

 

با سپاس و مهر فراوان

دوشوکی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر