۱۳۹۸ اردیبهشت ۱, یکشنبه

خبرگزاری هرانا – شورای هماهنگی تشکل‌ های صنفی فرهنگیان ایران با انتشار فراخوانی از فرهنگیان بازنشسته و شاغل کشور خواسته است که روز پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه همزمان با روز معلم در تجمع اعتراضی حضور یابند. در این فراخوان اشاره شده است که این تجمع در راستای پیگیری مطالبات صنفی و آموزشی و در اعتراض به عدم توجه مسئولان به مطالبات بر حق فرهنگیان در ادارات کل آموزش و پرورش استان و شهرستان‌ ها برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری هرانا، به نقل از شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران، روز پنجشنبه ۲۹ فروردین‌ماه ۹۸، این شورا طی فراخوانی از فرهنگیان کشور خواسته است که در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه در تجمع اعتراضی شرکت کنند.

در این فراخوان آمده است که این تجمع اعتراضی راس ساعت ۱۰ الی ۱۲ تاریخ معین و همزمان با روز معلم در ادارات کل آموزش و پرورش استان و شهرستان‌ها، در راستای پیگیری مطالبات صنفی و آموزشی و در اعتراض به عدم توجه مسئولان به مطالبات بر حق فرهنگیان در ادارات کل آموزش و پرورش استان و شهرستان‌ ها برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است این شورا طی سال گذشته  در تاریخ ۲۲ و ۲۳ مهرماه، ۲۲ و ۲۳ آبان ماه و ۱۲ الی ۱۴ اسفندماه ۹۷ طی سه فراخوان فرهنگیان کشور را به تحصن و خودداری از حضور در کلاس‌های درس دعوت کرده بودند. معلمان و فرهنگیان بسیاری از استان‌های کشور در این تحصن‌های کوتاه مدت شرکت کرده بودند.
این شورا همزمان با بیانیه اسفندماه ۹۷ اعلام کرده بود که در صورت عدم تحقق مطالباتشان برنامه‌های بعدی اعتراضی خود را نیز اعلام خواهد کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر