۱۳۹۶ مهر ۱۰, دوشنبه

مکتب

 زنان آزاده وسکولار ایران
برهنگی گلشیفته اصلآ به ما ربطی ندارد، اما!
سخنرانی تکاندهنده تهمینه میلانی


برهنگی گلشیفته رو!!! خیلیا تشویق میکنن! خیلیا تحلیل میکنن! خیلیا فحش میدن! خیلیا هم جوک میسازن! اما من فقط نگاه میکنم! من جزء اون دسته مردمى هستم که نه موافقم نه مخالف! فکرمیکنم شاید اصلا بمن ربطى نداره! اصلا به ما ربطی نداره!
مگه داستان اون بچه بى لباسی که شباتو خیابوناى شهر ازسرما میلرزه بما مربوط بوده!؟ مگه داستان اختلاس و تقلب و دزدیا بما مربوط بوده!؟ مگه اون خط فقریکه هرروز افتاده دنبالمون! تامردم بیشترى رو به زیربکشه بمامربوط بوده!؟ مگه وقتیکه سرانه مطالعه کشور ٢ دقیقه درروز شد بمامربوط بوده!؟ مگه داستانِ اسیدپاشی ها بما مربوط بوده!؟ مگه جنگ و نفت و سیاست و داعش! وَ هزار کوفت و زهر مار دیگه بما مربوط بوده!؟ که حالا یه بابایى اون سرِ دنیا ! واسه فکر خودش لخت شده بما مربوط باشه!؟ ما کلاً سرمون زیاد گرمه! حواسمون خوب پرت میشه! مغزمون پوکه! چشامون کوره! گوشمون کره! دست و پامون لَمسه! امّا تا دلت بخواد دهنمون بازه!!! واسه حرف مفت!!! . . . واسه تحلیل آبکى!!! . . . واسه مُرده باد ُ !!! . . . دلم گرفت وقتی امشب خبر خرید 40000خشت طلا واختصاص 2500میلیارد تومان توسط دولت روحانی جهت عتبات عالیات از دلارهای آزاد شده بواسطه توافق اختصاص یافت ولی من دوسال نتوانستم دختر5ساله ام را با ی جفت گوشواره 1گرمی شادکنم. آفسوس که 20سال گفتیم انرژی هسته ای حق مسلم ماست وبه شکم هایمان سنگ بستیم اما یک ریال از این پول آزاد شده به من وتوی هموطن نخواهد رسید.آنوقت موقع پرداخت45هزارتومن یارانه لعنتی گوشت تنمان را باید صدبار بریزن تا پرداختش کنن.چه کسی اجازه به رییس دولت خودخوانده تدبیر روحانی داده میلیارد میلیارد دلار وخشت طلا راهی کشورهای دیگر کند آنوقت درممالک فرنگ بی دین رییس دولت جرات نداره ی میلیون دلار بدون اجازه از ده نهاد به کشوری ببخشد.فرستادن خشت طلا ودلار روا به خانه به مسجد وقبور وزیارتگاه ها ازنگاه انسانیت غیرقابل قبول است ومارا نه که بخدا نزدیک نمیکند که فرسنگها دورشدیم ودوباره هم دور!! دیکته سال1394 . سر سطر بنویس…….؟؟؟ جوانها در زندان ….!! دختران حامله ،……..!! مادران دق مرگ ……..!! پدران سگ دو برای نان……!! بنویس………؟؟؟ بابا نای، نان دادن ندارد، بابا کار ندارد…! بابا سهمی برای استخدام ندارد…! بنویس …….؟؟؟ آن بچه سرطان دارد….! هزینه هر آمپولش بیشتر از 1 میلیون تومان است، خانه ی آنها پایین شهر است ، اشک چشمهای مادرش مروارید دارد ، بنویس……؟؟ تلاش ما بی ثمر است ! صاحب خانه بابا را جواب کرد…! حاج رحیم برای چندمین بار به حج میرود ، اما…؟ بابای من پول قبض آب و برق را ندارد.! بنویس……؟؟؟ نماز قضا دارد……. اما سفره ما غذا ندارد…! بنویس……؟؟ اهل محل برای ساختن مسجد پول جمع میکنند اما …، سقف خانه ما چکه میکند….! بنویس…….؟؟؟ پسر همسایه ما از گرسنگی “مرد” …! اما در مجلس ختمش گوسفند سر بریدند..! بنویس……؟؟؟ در سرزمین من همه..؟؟ یا سنگ میفروشند …! یا سنگ میزنند ….! یا سنگ می اندازند …! یا سنگ دل اند …! بنویس…….؟؟ مادران داغ دارن ! پدران بیمار ! بنویس ……!! پدر “60”ساله ام نگهبان ویلای اقازاده “20” ساله شده است ، جوان هایمان از سر نیاز ادعای عاشقی می کنند ! دختر هایمان از نداری خود را الوده هوس نامردان می کنند ! بنویس در سرزمین من اگر از حق خود دفاع کنی اعدام میشوی ! بنویس.زندگیمان چه سخت چه آسان ولی به اجبار می گذرد ! برگه ها بالا…………،
همین الان به عنوان یک ایرانی وصاحب حق اعلام می کنم که به هیچ عنوان راضی نیستم حتی یک ریال از این پول آزاد شده خرج باز سازی  امامزاده، یا کشور همسایه، یا فلسطین یابرادران سوریه یا کشور های قحطی زده همسایه شود، برادران سرزمینم بی کار،پدران سرزمینم بیمار،زنان و دختران سرزمینم در بحران و خطر ،فرزندان سرزمینم محتاجترند تا لباس فقر از تن بیرون کنند،وپشت میز همگام با تمام دانش آموزان دنیا درس انسانیت بیاموزند
سخنرانی تکان دهنده تهمینه میلانی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر