۱۳۹۵ آذر ۲۲, دوشنبه

آیا بابک زنجانی این همه پول ها را تنها خورده است

مسعود پزشکیان
تسنیم: مسعود پزشکیان، نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی، روز گذشته در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد ارومیه گفت: «در کشورهایی که آدم‌های معتقد و باهوش دارند، آمریکا نمی‌تواند کاری پیش ببرد». او با اشاره به نقش ایالات متحده در تحریک و حمایت عراق در جنگ با ایران تصریح کرد: «در جنگ تحمیلی آدم‌های خوب و باهوش ما را شهید کردند و در عوض یک عده آدم‌هایی ماندند که دیگر جسارت و علم شهدا را نداشتند. شهدا رفتند و ما ماندیم با انواع منیت‌ها و منفعت‌طلبی‌ها». نماینده تبريز، آذرشهر و اسکو در مجلس با اشاره به رسالت‌های دانشجویان گفت: «جوانان باید در دانشگاه شخصیت حقیقی خود را شکل دهند و شماها باید بایستید و آینده را بسازید». 

او تصریح کرد: «ایستادگی دانشجویان در جامعه‌ای که به راحتی انگ می‌زنند، ساده نخواهد بود، چراکه عده‌ای برای آنکه خود را بالا بکشند سریع انگ‌هایی مانند ضد ولایت فقیه و... می‌زنند؛ بنابراین باید در این مسیر ثابت‌قدم باشید». پزشکیان خطاب به دانشجویان گفت: «در مسائل مختلف دعوا نکنید اما نقد چرا، کاری نکنید که منطقتان دعوا و قلدری باشد و اگر کسی راست می‌گوید، منطقش را به مردم عرضه کند و دانشجویان نیز منطقشان را عرضه کنند اما عده‌ای چون منطق ندارند، تهمت‌های ضد ولایت و امثالهم می‌زنند». 

او با اشاره به حادثه قطار تبریز- سمنان و موضوع استیضاح وزیر راه و شهرسازی گفت: «من بچه نیستم که عوام‌فریبانه حرف بزنم، اگر وزیر را استیضاح کنیم، مشکل حل می‌شود؟ ما باید دنبال حل مشکل باشیم نه صرفا پیداکردن مقصر؛ چون با این قطارها و هواپیماهایی که ما داریم، هر لحظه ممکن است اتفاقی رخ دهد». نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی درباره حقوق‌های نامتعارف نیز گفت: «حقوق‌های نجومی عوام‌فریبی است، آیا «ب.ز» همه این پول را تنهایی خورده است؟ همه حقوق‌های نجومی جمعا ٤٠ میلیارد نمی‌شود اما یکی از آقایان فقط در یک مورد، بیش از چندین هزار میلیارد تومان پول خورده است». او خطاب به گروهی از دانشجویان گفت: «از هر ارگانی که آمده‌اید و فکر می‌کنید سالم است، بیایید بگویم تا چه در آن ارگان می‌گذرد؛ چون معتقدم سیستم باید اصلاح شود».

آیا نظام ولایت و حامیان ذوب شده در آن ، دیگر برای مسلمانی شرافتی باقی گذاشته اند ، که همانند گذشته به آن افتخار کنند؟؟؟ 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر