۱۳۹۴ آذر ۲۹, یکشنبه

عکس حسن خمینی روی ماه دیده شد

               
                                          
نوه نتیجه نوابغ باشعوری که ۳۷ سال پیش عکس خمینی را روی ماه دیده بودند، پس از ثبت نام سید حسن برای انتخابات خبرگان، عکس او را روی ماه دیدند. فضانوردان نیز عکس بخش پسین حسن را در طرف دیگر ماه دیدند.به گزارش فالس‌نیوز، با ثبت نام سید حسن خمینی در انتخابات مجلس خبرگان، موج جدیدی از هیجان (همان جنون خودمان) طرفداران اصلاح‌طلبان را فرا گرفت.


به گفته شاهدان عینی و دماغی، سید حسن که قبل از رفتن به وزارت کشور، آبگوشت و نخود فراوان خورده بود، پس از ورود به محل ثبت نام، با استقبال شدید روبه‌رو شد و صدایی ناگهان از پس‌زمینه او بلند شد. در همین لحظه شعار حاضران یک‌صدا شعار دادند: «صل علی محمد بوی خمینی آمد».



در خاطرات بتول خمینی، همسر امام راحل آمده که آن مرحوم نیز لوبیا و نخود زیاد می‌خوردند و به همین خاطر برای اهالی جماران درمانگاه مسمویت در سال ۱۳۶۰ تاسیس شد.

شب گذشته نیز، عده زیادی روی پشت بام‌ها رفتند و سید حسن را روی ماه مشاهده کردند. به گزارش خبرگزاری فالس‌روسی، فضانوردان این کشور نیز ماتحت حسن را روی کرده ماه دیدند که معلوم بود حسابی داروی نظافت مصرف کرده.

گفته می‌شود ۳۷ سال پیش نیز، بسیاری از ایرانیان ابتدا عکس خمینی را روی ماه مشاهده کردند و هر کسی که این مساله را تکذیب کرد، به اتهام مخالفت با ولایت فقیه ماتحت تاثیر نظام مقدس قرار گرفت.‌ امام راحل نیز داروی نظافت را دوست می‌داشت.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر