۱۳۹۴ آذر ۲۰, جمعه

پیامبرهم با مخالفان خود به شدت برخورد می کرد

13921007_0224820.jpg                                 دیگربان
خامنه ای در قامت پیامبر اسلام                       
سایت رسمی علی خامنه‌ای به نقل از یک روحانی نوشته پیامبر اسلام هم با مخالفان «سازمان‌ یافته» خود «به‌ شدت برخورد» می‌کرده است.
محمدکاظم طباطبایی٬ رئیس پژوهشکده‌ علوم و معارف «حدیث» به این سایت گفته «اگر خیانت‌های دشمنان در زمان پیامبر تشکیلاتی نبودند، حضرت انعطاف از خود نشان می‌دادند.»
طباطبایی اضافه کرده «اما اگر {این خیانت‌ها} به‌صورت تشکیلاتی اتفاق می‌افتاد، سخت‌گیرانه برخورد می‌کردند.»
این روحانی همچنین به موفقیت پیامبر اسلام در متلاشی کردن گروه‌های «فرهنگی و فرهیخته» متعلق به «یهودیان» و «مشرکان» در صدر اسلام اشاره کرده است.
به گفته وی یهودیان در صدر اسلام «هم از نظر اقتصادی و هم از بُعد فرهنگی، قدرت و نفوذ داشتند» و «پیامبر اکرم توانست یهود را از نظر نظامی به‌شدت تضعیف» کند٬ اما تمام هسته‌های آن از بین نرفت.
طباطبایی در بخش دیگری از سحنان خود گفته «طیف دیگری که خطر آن مهم‌ترین نگرانی و دغدغهٔ پیامبر اکرم بود، گروه منافقین داخلی بود که در درون خودشان سازمان‌دهی داشتند.»
وی با تکیه بر عملکرد پیامبر اسلام در برخورد با مخالفان خود هم گفته جمهوری اسلامی هم باید با «دشمنان سازمان یافته» خود به شدت برخورد کند.
این گفتگو در شرایطی از سوی سایت علی خامنه‌ای منتشر شده که پس از امضای توافق‌نامه هسته‌ای وین٬ برخی حامیان وی از دولت حسن روحانی به عنوان «زمینه‌ساز نفوذ غرب» در ایران نام می‌برند.





هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر