۱۳۹۴ دی ۸, سه‌شنبه

بابت دریافت 14 هزار یورو رشوه ، اسرائیل نخست وزیر سابق را به 18 ماه زندان محکوم کرد


        اسرائیل با افرادی همچون خاوری چه می کند ؟؟؟

اهود اولمرت نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی اسراییل به ۱۸ ماه حبس محکوم شد.
به گزارش شفقنا به نقل از دی تسایت، دیوان عالی اورشلیم طی اطلاعیه ای اعلام کرد که اولمرت هفتاد ساله به دلیل فساد مالی مجرم شناخته شده و دوران هجده ماهه زندان او از ۱۵ فوریه سال ۲۰۱۶ آغاز خواهد شد و وی در این تاریخ به زندان منتقل می شود. این نخستین بار است که یک نخست وزیر رژیم صهیونیستی به تحمل زندان محکوم می شود.
قضات دادگاه به این نتیجه رسیده اند که اولمرت در دورانی که وزارت حمل و نقل اسراییل را بر عهده داشته است مبلغی بالغ بر شصت هزار شکل اسراییل ، معادل ۱۴ هزار یورو رشوه دریافت کرده است. اولمرت در دادگاه بدوی که در حوزه تل آویو و در ماه مه ۲۰۱۴ برگزار شد حکم شش سال زندان گرفته بود اما دیوان عالی کشور به دلیل نقص در پرونده این حکم را معلق کرد. افزون بر آن اولمرت در جریان دادگاه تجدید نظر از چندین اتهام مشابه تبریه شد.

با این حال صدور حکم ۱۸ ماه زندان برای اهود اولمرت در حکم پایان عمر سیاسی وی می تواند باشد. اهود اولمرت از آوریل ۲۰۰۶ تا مارس ۲۰۰۹ نخست وزیری اسراییل را بر عهده داشت و در زمان وی بود که نیروهای اشغالگر اسراییل جنگی نابرابر را علیه لبنان آغاز کردند و البته پس از حدودا یک ماه با شکستی مفتضحانه عقب نشینی وادار به عقب نشینی شدند.


                                                       نظام جمهوری اسلامی اینچنین تقدیر می کند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر