۱۳۹۴ دی ۷, دوشنبه

فحاشی و توهین به دولت جرم نیست



خبرگزاری درنا : 


کار از هتاکی و تخریب گذشت و به فحاشی رسید تا قومی که علی الظاهر ادبیات روزمره شان مکالمه رکیک است اینبار زبانشان را به قلمشان گره بزنند و مکنونات دهانشان را روی ورق کاغذ کیلویی هزار و خرده ای تومان بریزند.
عده ای مقسم بهشت و جهنم، معیار دینداری و دین نداری و متر ارزشمداری شده اند. این جماعت به محض اینکه قدرت سیاسی را از کف به در می کنند یادشان می افتد دین هم مقوله ای مهم است پس فریاد وااسلاما سر می دهند و با ادبیات مختص خودشان به دولت حاکم می تازند.
کسانی که تا روسایشان در فلان کشور رایزن کذا و کذا هستند، صدای به به و چه چه شان رو به آسمان بلند است و تا دستشان از بیت المال کوتاه می شود هر صفت ناشایست را به دولتمردان و دولت زنان حاکم نسبت می دهند. این جماعت پشت پرده دین سنگر می گیرند و دین را ابزاری می کنند برای رسیدن به مقصد، نه اینکه دیندار نباشند که دینداری را غلط می فهمند و از همین فهم غلط به توهین، هتاکی و فحاشی می رسند.

این جماعت که به اخلاق پایبند نیستند، لااقل قانون آنها را پایبند خود کند، اقلا مجریان قانون به اینها بیاموزند که توهین و هتاکی به رییس جمهوری منتخب یک ملت و معاونان و همکارانش جرم است. اینکه این همه توهین و هتاکی به رییس جمهوری مملکت می کنند و صفت های دور از اخلاق نسبت می دهند و قانون واکنشی نشان نمی دهد نه تنها دردناک است بلکه همان سخن رییس جمهوری را دائم یادآوری می کند که برخی رسانه ها صاحب دژپولادین هستند. خیال این جماعت این روزها راحت است، به راحتی آب خوردن به سران کشور توهین می کنند و آب از آب تکان نمی خورد، ما هم حواسمان را جمع می کنیم که نکند قلممان در دفاع از دولت قانونی تند بچرخد و به برخی بخورد و بازهم قس علیهذا.
مخالفان دولت خیالشان راحت، فحاشی و توهین به دولت جرم نیست ولی حامیان دولت به شدت حواسشان را جمع کنند.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر