۱۴۰۱ اردیبهشت ۱, پنجشنبه

 پیام جدید ابی در مورد ترانه خلیج فارس:

من سیاسی هستم


صدای آمریکا -
به دنبال جنجال و حواشی مرتبط با اظهارات ابی در گفت‌و‌گویی رسانه‌ای پیرامون خلیج‌فارس، این خواننده ایرانی با انتشار یک پیام ویدئویی در حساب‌ کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی از طرفدارانش خواست او را ببخشند.

او چندی پیش گفته بود ترانه معروف به «خلیج‌فارس» را به این دلیل در دبی اجرا نمی‌کند که «سیاسی نیست» و می‌خواهد به قوانین امارات متحده عربی احترام بگذارد. برخی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس برای نامیدن این منطقه از واژه «خلیج» استفاده می‌کنند.

ابی در این پیام با اشاره به اینکه در آن مصاحبه گفته بود «من سیاسی نیستم»، تأکید کرد که استفاده از این جمله «کاملا اشتباه» بود، و از تمامی دوستان و هموطنانش «از صمیم قلب عذرخواهی» کرد.

این هنرمند در ادامه افزود که همواره «صمیمانه و خودمانی» با طرفدارانش سخن گفته است ولی در بعضی موارد «دقت زیادی» در انتخاب کلمات خود ندارد، و تصور می‌کند که دوست‌دارانش او را به خوبی می‌شناسند.



ابی با یادآوری آثار سیاسی، اجتماعی، و ملی که با افتخار اجرا کرده است، و البته تبعید اجباری که در چهل و اندی سال اخیر باعث جدایی او از مردم شده است، گفت که همه اینها نشان می‌دهد که «سیاسی» است.

این هنرمند در ادامه افزود که مطمئن است که طرفدارانش او‌ را به خاطر استفاده از آن جمله نادرست خواهند بخشید.

ابی در بخش دیگری از این پیام ویدئویی درباره ترانه «خلیج فارس» نیز توضیحاتی داد.

این هنرمند با اشاره به اینکه این موضوع هر چند سال یک بار باعث ایجاد «تشنج» میان او و طرفدارانش می‌شود، گفت که نمی‌تواند با آنها در ایران ملاقات کند و «مجبور» است تا در کشورهای همسایه ایران به روی صحنه برود.

او در ادامه افزود که سال‌ها پیش تصمیم گرفته است تا برای دیدار با طرفدارانش به قوانین این کشورها احترام بگذارد. ابی گفت که این تصمیم به او صدمات زیادی زده و باعث دلخوری گروهی از دوستدارانش شده است.

این هنرمند با اشاره به اینکه نمی‌داند که این‌ تصمیم درست بوده است یا غلط، گفت که همواره به قلبش گوش داده است و در این مورد قلبش، طرفدارانش را انتخاب کرده است.

ابی با تأکید بر اینکه خواستار دنیایی بدون جنگ است، ابراز امیدواری کرد که طرفدارانش نیز با او هم عقیده باشند.

این هنرمند در عین حال گفت که حفظ تمامیت ارضی هر کشوری بر عهده حکومت آن کشور است، ولی متأسفانه حکومت فعلی، «ایران را به حراج» گذاشته است.

ابی در ادامه افزود که حساسیت مردم بار دیگر به او نشان داد که «نقش بسیار پررنگی» دارد و «وظیفه خطیری» بر عهده اوست و به این موضوع افتخار می‌کند.

ابی در پایان، خود را ابراهیم حامدی، «کوچک مردم» توصیف کرد که با عشق، شور، و نفسی تازه در کنار هم‌میهنانش، گهواره تمدن بزرگ ایران را به «ساحل همیشگی خلیج فارس» خواهند رساند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر