۱۳۹۸ بهمن ۱۵, سه‌شنبه



مسئله فقط خامنه ای نیست ملت کلیت رژیم را نمی خواهد

حشمت اله طبرزدی
چهار شنبه 29 ژانويه 2020

هم میهنان گرامی
همانگونه که شاهد هستید از سوی رژیم
جنایت پشت جنایت، فاجعه پشت فاجعه، پلشتی پشت پلشتی صورت می گیرد. ابانماه دولت روحانی بنزین را ۳۰۰ درصد گران میکند و نیروی انتظامی،لباس شخصی،بسیج،سپاه و حتا ارتش به فرمان خامنه ای به جان ملت می افتد و هزاران تن را کشته، زخمی و زندانی و شکنجه میکنند وصدها تن از جمله پدر پویا بختیاری هنوز در زندان است.
سپس به فرمان خامنه ای از طریق حشد الشعبی و با فرماندهی قاسم سلیمانی یک امریکایی کشته و به سفارت انها حمله میشود و انها نیز قاسم سلیمانی و چند تن از همراهانش را به قتل می رسانند. در پی این رویداد ها ، سران رژیم از خامنه ای تا روحانی،سردار سلامی تا ظریف ، فریاد انتقام سخت از امریکا سر میدهند اما در عوض حدود ۱۰۰ تن از مردم زیر دست و پا کشته میشوند و در اقدامی جنایتکارانه و به دستور فرماندهان سپاه، ۱۷۶ تن از انسان های شریف و در تابعیت کشور های مختلف ، مورد هدف قرار گرفته و اجساد انها در هوا میسوزد.سپس و در اقدامی شریرانه، تلاش می کنند همچون گذشته افکار عمومی را فریب داده و حقیقت را وارونه جلوه دهند.اما به دلیل پیگیری جدی دولت های کانادا و اوکراین ناگزیر میشوند با تاخیر چند روزه، به جنایت صورت گرفته اعتراف کنند.
در همه ی این جنایت ها و خیانت ها، اگر چه خامنه ای مقصر و متهم ردیف اول است که از شعارهای مردم نیز اشکار است اما دولت روحانی و کلیت رژیم نیز شریک جرم و فاسد است. مبادا کسانی بخواهند مسئله را صرفا به خامنه ای محدود و رژیم فاسد را نجات دهند.
بدون تردید برکناری خامنه ای گام اول در اجرای عدالت و فروریزی بنای دیکتاتوری مذهبی حاکم است اما اینگونه نیست که این خامنه ای است که شرایط رهبری را از دست داده اما کلیت رژیم، شرایط یک ساختار خوب را داشته باشد.
همانگونه که مردم در شعار های خود خواستار شدند، جمهوری اسلامی نمی خواهند. فرقی ندارد چه کسی رهبر ان باشد.
مبارزه ی ملت ایران تا فرو ریزی این رژیم فاشیستی و بر قراری دموکراسی سکولار بر پایه ی اعلامیه ی جهانی حقوق بشر ادامه خواهد یافت.
اینک جنبش دانشجویی پیشتاز دور جدبد مبارزات است و این مبارزه ی بی امان ادامه خواهد یافت.

حشمت اله طبرزدی

دبیر کل جبهه ی دموکراتیک ایران
۲۲ دیماه ۱۳۹۸ خورشیدی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر